حضور بشار اسد در دمشق به مناسبت میلاد رسول اکرم (عکس)

حضور بشار اسد در دمشق به مناسبت میلاد رسول اکرم (عکس)

بشار اسد و حضور در دمشق به مناسبت میلاد نبوی 

 

بشار اسد چند روز پیش از این در گفتگو با روزنامه الوطن تاکید کرده بود که حلب روند نبرد در تمامی اراضی سوریه را تغییر خواهد داد.

 

به گزارش تالاب، بشار اسد  رئیس جمهور سوریه در مراسمی که به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) در یکی از مساجد دمشق برگزار شده بود حضور یافت.

 

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه روز یکشنبه در مراسمی که از سوی وزارت اوقاف این کشور به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) در مسجد «عباد الرحمن» در منطقه «کفرسوسه» دمشق برگزار شده بود، شرکت کرد.

 

«محمد عبدالستار» وزیر اوقاف سوریه در این مراسم ضمن سخنانی درباره سیره نبوی شریف، در بخشی از صحبت های خود خطاب به بشار اسد گفت:

 

جناب رئیس جمهور شما با تروریسمی که جهان را فرا گرفته و کشورهای شرق و غرب با آن مواجه هستند در عرصه میدانی و سیاست و قبل از هر چیز با تاسی به اندیشه و آگاهی مبارزه کردید تا جایی که جامعه کاملا فرق بین تعصب و تدین را دریافت.

 

حضور بشار اسد در دمشق به مناسبت میلاد رسول اکرم (عکس)

بشار اسد در دمشق

 

وی همچنین بر حمایت علما و ائمه و خطبای مساجد از بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد. در این دیدار شماری از مقامات ارشد سوریه از جمله شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم این کشور، علمای دینی و جمعی از شهروندان سوری حضور داشتند.

 

گفتنی است که بشار اسد چند روز پیش از این در گفتگو با روزنامه الوطن تاکید کرده بود که حلب روند نبرد در تمامی اراضی سوریه را تغییر خواهد داد.

 

وی همچنین تاکید کرد: تصمیم گرفته ایم که تمامی اراضی سوریه را آزاد کنیم و حلب نیز شامل این تصمیم می شود.

 

بشار اسد در ادامه سخنان خود افزود: پیشرفت اقدامات نظامی در سال گذشته منجر به کسب نتایج کنونی شد. پس از اینکه در درگیری های دمشق و حمص شکست خوردند، حلب آخرین امید آنها است.

حضور بشار اسد در دمشق به مناسبت میلاد رسول اکرم (عکس)

حضور بشار اسد در دمشق به مناسبت میلاد پیامبر

 

وی در همین راستا بیان داشت: حلب روند نبرد در تمامی اراضی سوریه را تغییر خواهد داد و به معنای شکست طرح خارجی ها و غرب برای منطقه است.

 

بشار اسد همچنین در سخنانی دیگر با اشاره به تلاش دشمنان برای هدف قرار دادن ساختار اجتماعی کشورش، از شکست آنها در این زمینه خبر داده بود.

 

جدیدترین مطالب سایت