حضور همسر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام خميني!

حضور همسر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام خميني!

همسر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام خميني!

 

درهفته بسیج با حضور زنان در حرم مطهر امام خمینی(س) و به همراه بانوی سر لشکر فیروزآبادی شما را به مطالعه ی سخنان ایشان دعوت می کنیم با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها 

 

فاطمه مباشر همسر سرلشگر در ادامه بیان کرد:امام خمینی(س) زندگی مردم ایران را متحول ساخت و زندگی مان را مدیون شجاعت امام خمینی(س) هستیم.

 

به گزارش تالاب:زنان بسیج مناطق مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در حرم امام خمینی(س) با آرمان ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

 

همسر سرلشگر فیروزآبادی گفت:هر چه در زندگی داریم را مدیون امام راحل هستیم.امام خمینی(س) با پیروزی انقلاب اسلامی جان دوباره ای به ملت ایران بخشید.

حضور همسر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام خميني!

حضور همسر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام خميني!

 

فاطمه مباشر همسر سرلشگر فیروزآبادی در ادامه بیان کرد:امام خمینی(س) زندگی مردم ایران را متحول ساخت و زندگی مان را مدیون شجاعت امام خمینی(س) هستیم.

 

وی ادامه داد:با حضور در حرم مطهر ایشان و تجدید میثاق عهد می بندیم که به آرمان های امام راحل پایبند هستیم. در زمان انقلاب مردم از ظلم های رژیم شاهنشاهی خسته شده بودند و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی(س) امنیت در کشور حاکم شد.

 

وی تصریح کرد:همسرم همیشه از استقامت و صبوری با من حرف می زد و توصیه ها و فرامین امام خمینی(س) را به عنوان یک الگو در زندگی رعایت می کردیم.خصوصیات و ویژگی های رفتاری امام خمینی(س) به قدری کامل بود که می توانم بگویم ایشان گل بی عیب بودند و همه توصیه ها و صحبت های شان حق بود.

 

جدیدترین مطالب سایت