درخواست ضرر و زیان وزارت نفت از بابک زنجانی

درخواست ضرر و زیان وزارت نفت از بابک زنجانی

درخواست عجیب وزارت نفت از بابک زنجانی

وکیل زنجانی میگوید وزارت نفت از بابک زنجانی درخواست ضرر و زیان نموده هست  که معتقد هست بدهی بابک زنجانی به این آلبوم نزدیک به ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان هست، با ارائه دادخواستی از این متهم پرونده نفتی، درخواست ضرر و زیان کرد.

 

به گزارش تالاب، غلامحسین صادقی صهاره وکیل شرکت نفتی HK وابسته به شرکت ملی نفت ایران که یکی از شاکیان بابک زنجانی محسوب می شود با اعلام این خبر گفت که درخواست ضرر و زیان از زنجانی به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارائه شده هست.

 

این وکیل دادگستری با بیان این که علیه هر سه متهم اصلی پرونده نفتی « بابک زنجانی، مهدی شمس‌زاده و حمید فلاح هروی» درخواست ضرر و زیان ارائه شده افزود: هنوز قاضی صلواتی در خصوص این درخواست، تصمیمی اتخاذ نکرده هست.

 

رقم بدهی بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که حکم اعدامش هم از سوی دیوان بینظیر کشور تعیین شده، همواره محل مناقشه بوده هست؛ دولت معتقد هست بدهی زنجانی با احتساب تأخیر در تأدیه بدهی، رقمی حدود 3 میلیارد یورو معادل 12 هزار میلیارد تومان هست اما وکیل بابک زنجانی میگوید در حکمی که قاضی صلواتی برای زنجانی صادر کرده، میزان بدهی مشخص و او به رد یک میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو محکوم شده هست.

 

کوهپایه‌زاده ادامه داد:

ارزش اموال داخلی موکلم در جلسه دادگاه از سوی معاون دادستان، دو هزار و 600 میلیارد تومان اعلام کرد که با یک حساب و کتاب سرانگشتی مشخص میشود که این اموال، 30 درصد بدهی موکل را پوشش می دهد.

 

وکیل زنجانی میگوید همین حالا موکلش با کسر اموال داخلی تهاتر شده، رقمی حدود 5 هزار میلیارد تومان به شرکت نفت بدهکار هست.

 

بر زمینه این گزارش، آن طور که کوهپایه‌زاده اعلام کرده، به تازگی شرکای بابک زنجانی قبول کرده‌اند آن چه در دادنامه دادگاه بعنوان رد مال زنجانی مشخص شده پرداخت کنند. این مبلغ در دادنامه قطعی یک میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو قید شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت