در ایمنی خودرو حتما از مثلث احتیاط استفاده کنید

در ایمنی خودرو حتما از مثلث احتیاط استفاده کنید

در ایمنی خودرو حتما از مثلث احتیاط استفاده کنید

اگر در خیابان هستید و ناگهان برای خودرویتان اتفاقی میوفتد باید ایمنی را رعایت کنید در ادامه با در ایمنی خودرو حتما از مثلث احتیاط استفاده کنید سایت تالاب را دنبال کنید.

 

هنگامی که برای خودرو مشکلی پیش بیاید باید به آن رسیدگی کنید،حال اگر در اتوبان یا خیابان شلوغ باشید چه خواهید کرد؟ در تاریکی شب ، نقطه کور جاده و یا موقعیتی خطرناک مجبور به توقف اضطراری می شوید تا کمک بخواهید و یا خودروی شما توانایی حرکت ندارد و درراه مانده است؛ در این شرایط مثلث شبرنگی را از صندوق عقب خودرو خارج و حداقل در فاصله ۴۵ از خودرویتان قرار می دهید.

 

توقف خودرو در کناره راه‌ها امری بسیار خطرناک است اما در پاره ای از اوقات ناچار به انجام آن هستیم ؛ در این شرایط داشتن یک مثلث احتیاط می تواند تا حد زیادی از حادثه و خطر جلوگیری نماید.

 

هنگام توقف اضطراری انجام این کار ها را مدنظر قرار دهید:

 

– هدایت خودرو به منتها الیه سمت راست راه و مکانی که کمترین احتمال ایجاد حادثه می رود.

 

– ضد کلید فلاشر در صورت سالم بودن سیستم برق خودرو

 

– پیاده نمودن سرنشینان خودرو و هدایت آن ها به مکانی امن و مطمئن

 

قرار دادن مثلث خطر حداقل در فاصله ۴۵ متری از خودرو و در نقاطی که بوضوح برای خودروهای عبور مشخص و قابل دیدن و انجام واکنش بموقع باشد.

 

به گزارش تالاب خرید تجهیزات ایمنی از جمله مثلث خطر هزینه به حساب نمی آید اما سرمایه گذاری محسوب می شود ؛  به گزارش پارس ناز طبق قانون در تمامی خودروهای تولید روز یک عدد مثلث خطر وجود دارد ؛ در صورتی که خودروی شما فاقد این وسیله ایمنی است حتما و در اسرع وقت تهیه نمایید. این وسیله در فروشگاه های لوازم یدکی خودرو با بهای ارزانی قابل خریداری است.

 

جدیدترین مطالب سایت