دستگیری 20 زن در یک مهمانی با دنس و پارتی به سبک خارج

دستگیری 20 زن در یک مهمانی با دنس و پارتی به سبک خارج

دستگیری 20 زن در یک دورهمی

در یک دورهمی زنانه که به سبک غربی برگذار شده بود عده ای زن دستگیر شدند. مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین «ع» استان همدان از دستگیری و تحویل بـه مراجع قضائی چند تن از زنان همدانی فعال در شبکه ترویج سبک زندگی غربی خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان در استان همدان توضیح داد: گروه‌هایي در فضای مجازی و حقیقی بـه صورت شبکه‌اي اقدام بـه عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می کردند تا آنان را برای حضور در میهمانی‌ها و مراسمات خاص با اهداف ضدفرهنگی آماده سازند.

وی با بیان این کـه دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه‌اي با ترویج سبک زندگی غربی دارند کـه با انهدام و دستگیری این شبکه بـه اهداف شوم خود نرسیدند، مطرح کرد: مدیران این مراسمات برای دعوت از میهمانان خود کـه غالباً از خانم‌هاي‌ خانه دار، فرهنگی و آرایشگران بودند، اقدام بـه ایجاد کانال‌هایي در فضای مجازی با عناوین مختلف کرده و با بیان شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی‌ها دعوت بـه عمل می‌آوردند.

کریم‌پور با بیان این کـه این اولین فعالیت شبکه ترویج سبک زندگی غربی در همدان بود، اضافه کرد: متولیان برگزاری این مراسم با بیان شرایطی هم چون عدم حضور وسایل صوتی و تصویری، عدم حضور فرزندان ذکور و … اعتماد فرد مدعو را جلب و اقدام بـه برگزاری میهمانی‌هایي کاملاً تشریفاتی در بهترین هتل‌ها و تالار‌هاي‌ شهر همدان میکردند.

دستگیری 20 زن در یک مهمانی با دنس و پارتی به سبک خارج

وی عنوان کرد: محتوای مراسم‌هاي‌ برگزار شده رقص و پایکوبی بانوان، دعوت از خانم‌هاي‌ خواننده «همراه با سرو مشروبات الکلی برای این افراد»؛ دعوت از خانم‌هاي‌ رقاص از تهران و شهرستان‌هاي‌ دیگر بوده و مراسم دنس و پارتی بـه سبک کشور‌هاي‌ خارج برگزار می کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه همدان با اشاره بـه یکی از شگرد‌هاي‌ تبلیغاتی این شبکه گفت: ان‌ها در تبلیغات خود از افراد مدعو میخواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط بـه خودشان فکر کنند و شاد باشند.

وی افزود: این شبکه سازماندهی شده کـه با بهرهگیری از پشتبانی‌هاي‌ مالی دشمنان داخلی و خارجی درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در میان زنان جامعه بودند، پس از رصد اطلاعاتی دریک عملیات موفق دستگیر و بـه مراجع قضائی معرفی شدند.

کریم‌پور با بیان این کـه طی هماهنگی‌هاي‌ قضائی انجام شده ۲۰ نفر از این افراد مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند، اعلام کرد: این افراد از تهران بـه صورت سازمان‌یافته مورد حمایت قرار گرفته و خانم‌هاي‌ تأثیرگذار را بـه بهترین هتل‌هاي‌ شهر همدان دعوت می کردند تا افکار، ایده‌ها، ذهنیت و زندگی غربی را در میان ان‌ها جا بیندازند.

وی ضمن تأکید بر حفظ بنیان خانواده در مقابله با هجمه‌هاي‌ اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: خانواده‌ها باید در مقابله با این هجمه‌ها هوشیار باشند.

جدیدترین مطالب سایت