دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شب یلدا !

دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شب یلدا !

در شب یلدا دختر و پسرهایی که در پارتی شبانه حاضر شده بودند دستگیر شدن !

 

دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شب یلدا ! بیش از ۲۰۰ دختر و پسر که به مناسبت شب یلدا در دو مبهمانی شرکت کرده بودند، دستگیر شدند.

 

به گزارش  تالاب به نقل از ایسنا، شب گذشته ماموران پلیس پایتخت که از برگزاری دو مهمانی مختلط در فرمانیه و لواسان با خبر شده بودند، با اخذ مجوز از مقام قضایی به محل برگزاری این دو مهمانی رفته و اقدام به دستگیری افراد حاضر دراین مهمانی کردند.

 

این افراد که از طریق اینستاگرام به این مهمانی دعوت شده بودند، توسط ماموران به مقر پلیس منتقل شدند.

دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شب یلدا !

دستگیری دختر و پسر در پارتی

 

مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که در مجموع ۲۳۰ نفر دراین دو مهمانی دستگیر شده‌اند.

 

همینطور سرهنگ ذوالفقار برفر – رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ نیز دراین‌ باره گفت: این افراد در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند، یکی از مهمانی‌ها در باغی در لواسان بود که تعداد ۱۴۰ نفر که به صورت مختلط در حال پایکوبی و مصرف مشروبات الکلی بودند، دستگیر شده و محل پلمب شد.

 

وی افزود: مهمانی دیگر نیز در منزلی در فرمانیه بود که تعداد ۹۰ نفر در آن دستگیر شدند. برخی از افراد حاضر دراین مهمانی با به اشتراک گذاشتن عکسهای خود به صورت زنده در اینستاگرام دیگران رابه شرکت در محل دعوت میکردند.

 

برفر با بیان این که خواننده‌هاي این دو پارتی نیز دستگیر و به همراه ابزار کارشان به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند، گفت: مقادیری مشروبات الکلی و مواد روان‌گردان نیز در محل برگزاری این دو مهمانی کشف شد.

 
منبع: ایسنا
 
جدیدترین مطالب سایت