راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

با زن 50 ساله ای آشنا میشویم که جوانی و جذابی در صورت وی موج میزند در ادامه با راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

زن 50 ساله چینی که چهره ای جوان و جذاب دارد خبرساز شده است. چهره این زن بسیار جوان است و همیشه با فرزندش جای خواهر اشتباه گرفته می شود. چهره جوان | یک مادر خوش پوش چینی نصف سن واقعی اش به نظر می رسد. خانم شو مین 50 سالهاهل چین با وجود پوست شفاف، تناسب اندام و شیک پوشی اش، اغلب با خواهر دختر 25 ساله اشاشتباه گرفته می شود.

 

به گزارش تالاب ظاهرا راز چهره جوان این خانم مراقبت پوست، زمان خواب کافی و ذهن آرام است.تصاویر این خانم خوش پوش که در ایالت یونان- چین زندگی می کند، پوست بی نقص و بدونچین و چروک او را نشان می دهد.

راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

چهره جوان خانم 50 ساله چینی که موجب حیرت کاربران شده است

 

یکی از وب سایت های خبری چینی او را با لقب “زیبایی جادویی” نام می برد.این خانم طرفدار پاپیون های بسیار بزرگ، گوشواره های پرزرق و برق و کفش های پاشنه بلند است وهمیشه دوست دارد در بهترین تیپ خود باشد حال چه مهمانی عصرانه باشد و چه خرید ساده ای از سوپرمارکت.او می گوید بهترین همراه او در خرید، دخترش است و همیشه سلیقه او را در مد و لباس تحسین می کند.

راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

چهره جوان این خانم باعث شده اغلب وی را با خواهر دخترش اشتباه بگیرند

 

“من و دخترم دوستان بسیار خوبی هستیم. به هیچ وجه هیچ اختلاف سنی بین ما نیست.”خانم شو چهارسال پیش بازنشسته شد و می گوید در ابتدا کنار آمدن با اوقات فراغت ، برایوی بسیار سخت بوده است.او به گزارشگر محلی گفت: “من دوست ندارم دست از کار بردارم. ترجیح می دهم خود را مشغولکار نگه دارم.

 

بعد از بازنشستگی وقت زیادی را صرف جستجو در اینترنت و نوشتن خاطرات کردم تااحساس پیری به من دست ندهد. ولی با این حال هنوز هم فکر می کنم از اجتماع جا مانده ام.”

 

 

راز چهره جوان این خانم خواب کافی و ذهن آرام و مراقبت های روزمره پوست استولی به تدریج او روشی را یافت تا دوباره مشغول باشد. خانم شو می گوید خود را با انجام کارهایخانه و رفتن به سالن های زیبایی و آرایشگاه ها مشغول نگه داشت.

 

“من هر دو ماه یک بار موهایم را رنگ می کنم. در غیراین صورت می توانید موهای خاکستری مرا مشاهده کنید.”او همچنین به گل علاقه زیادی دارد ، از این رو به کلاس گل آرایی و تزئینات با گل می رود تا ذهن خود را آرام نگه دارد.

راز جوانی این خانم 50 ساله که سوژه شد (+تصاویر)

راز جوانی خانم 50 ساله چینی

 

شوهر او با نام فامیلی هوآنگ می گوید بسیار از چهره جوان همسرش احساس خوبی دارد وحتی ادعا می کند برخی همسرش را با یک خانم جوان اشتباه می گیرند و تصور می کنند ویپنهانی با زن جوانی ارتباط دارد.آقای هوآنگ میگوید:”همسر من زیباست و به مراقبت های پوست نیز علاقه دارد، ولی مهم تراز همه او انسان سخاوتمندی است. او هر روز ساعت 9 شب می خوابد و از خودش مراقبت می کند.”

جدیدترین مطالب سایت