راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

راهکار اپراتورها برای دلربایی از مشترکان

با برسی هاي انجام سده بر روی توصیه هاي اپراتور هاي متوجه راهکارهای جلب مشتری شده اند گزارشی مقایسه اي میان انچه اپراتورهای موبایل خارجی و ایرانی در قالب بسته هاي ترکیبی پیش روی مشتریان شان می گذارند.

 

به تازگی و در جریان رویداد افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر این که اپراتورهای خارجی انتخاب هاي متنوعی را به لحاظ ارائه بسته هاي دیتا و صوت در اختیار کاربران خود قرار میدهند از اپراتورهای کشورمون درخواست کرد تدابیری برای ارائه بسته هاي ترکیبی به کاربران خود اتخاذ کنند؛ بسته هایي که نمونه سرویس هاي ارائه شده در خارج از ایران هست و باید ترکیبی از صوت و دیتا باشند.

 

خارج از بحث این گفته وزیر در ایران نیز بسته هاي ترکیبی ارائه میشوند ولی وقتی نگاهی به بسته هاي ترکیبی اپراتورهای مطرح بیندازید متوجه می‌شوید که امکانات آن ها کاملا متفاوت با امکانات بسته هاي ترکیبی داخلی هست. در بسته هاي خارجی تعداد زیادی از امکانات نامحدود میباشند و فقط در صورت مصرف بیش از استاندارد محدودیت هاي سرعتی اعمال می‌شوند؛ محدودیت هایي که آن چنان چشمگیر نبوده و از نظر یک ایرانی اصلا محدودیت حساب نمی‌شوند.

 

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

 

مثلا یکی از اپراتورهای خارجی در بسته خود با قابلیت تماشای ویدئوی نامحدود ذکر کرده هست که کیفیت آن نباید از 1080p اکثر شود! به هر حال ما انواع بسته هاي ترکیبی ایرانی و بسته هاي ترکیبی خارجی را در کنار یکدیگر معرفی کرده ایم تا معنای گفته وزیر را بهتر متوجه شوید.

 

بسته های ترکیبی ایرانی

بسته هاي ترکیبی ایرانی هرکدام با اسمی متفاوت و گرچه شرایط خاصی عرضه میشوند. مثلا همراه اول بسته هاي خود را در قالب یک ماهه عرضه می‌کند و ایرانسل در بازه هاي زمانی متفاوت و یا این که رایتل حتی حجم بسیار کم اینترنت را هم به بسته هاي خود آورده و حق انتخاب بیشتری برای مخاطب فراهم کرده هست. خلاصه که نمیتوان این بسته ها را با یکدیگر مقایسه کرد و هرکدام از آن ها به نوعی میتوانند نظر مخاطب خاص خود را جذب کنند.

 

راهکار مشترکان همراه اول

همراه اول براساس سطوح مصرف مشترکان خود اقدام به طراحی بسته هاي گوناگون برای مشترکین دائمی کرده هست و برای مدت محدودی بسته هاي اینترنت پرسرعت نوترینو در این بسته ها را به صورت رایگان به مشترکین عرضه خواهدکرد. بسته هاي همراه اول شامل سه مدل با اسم هاي کم بسته، خوش بسته و پربسته هست. مدل کم بسته که مدت زمان یک ماهه دارد پنج هزار تومان قیمت داشته و 75 دقیقه مکالمه درون شبکه، 75 پیامک داخل شبکه و گرچه 150 مگابایت اینترنت نوترینو در اختیار شما خواهدگذاشت.

 

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

مدل خوش بسته هم یک ماهه هست قیمتی 25 هزار تومانی دارد. این بسته خدماتی شامل 400 دقیقه مکالمه درون شبکه، 400 پیامک داخل شبکه و یک گیگابایت اینترنت نوترینو عرضه میکند.

 

بسته سوم که گران ترین این سری بسته هاي ترکیبی هست بعنوان پربسته نامگذاری شده و 50 هزار تومان قیمت دارد. این بسته امکان بهرهگیری از هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، هزار پیامک داخل شبکه و دو گیگابایت اینترنت نوترینو برای یک ماه را فراهم میکند.

 

راهکار مشترکان ایرانسل

ایرانسل نسبت به دو اپراتور دیگر بسته هاي متنوع تری ارائه میدهد. بسته هایي که از لحاظ خدماتی هیچ فرقی با دیگر اپراتورها ندارند ولی از لحاظ بازه زمانی متفاوت ترند. این بسته به پنج دسته کلی تقسیم شده اند. سه بسته ویژه مشترکین دائمی، سه بسته یک ماهه، سه بسته سه ماهه، سه بسته شش ماهه و در نهایت سه بسته سالانه.

 

بسته هاي ویژه مشترکان دائمی که به سه مدل پایه، پیشرفته، حرفه اي تقسیم شده اند از 25 تا 65 هزار تومان قیمت دارند. مدل حرفه اي که گرانقیمت ترین بسته این گروه هست با 65 هزار تومان هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، هزار پیامک داخل شبکه و 10 گیگابایت اینترنت همراه را عرضه می‌کند.

 

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

در میان همۀ این بسته ها ارزان ترین مدل بسته یک ماهه یک گیگابایتی هست. بسته اي به ارزش 14 هزار تومان که 200 دقیقه مکالمه درون شبکه، 200 پیامک داخل شبکه و یک گیگابایت اینترنت در اختیار شما میگذارد.

 

از مدلهای سه ماهه که بگذریم در مدلهای شش ماهه به قیمت 200 هزار تومان هم خواهیم رسید، بسته اي که شش هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، شش هزار پیامک داخل شبکه و 30 گیگابایت اینترنت را به مشترکین میدهد. ولی این سقف قیمت بسته هاي اینترنت این شرکت نیست. گرانقیمت ترین بسته این شرکت مدل 60 گیگابایتی سالانه هست؛ بسته اي که 363 هزار تومان قیمت داشته و امکاناتی نظیر 12 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، 12 هزار پیامک داخل شبکه و 60 گیگا بایت اینترنت را در اختیار شما میگذارد.

 

راهکار مشترکان رایتل

خرید بسته هاي مصرفی یکی از برترین انتخاب ها برای کاهش هزینه هاي ارتباطی مشترکین رایتل هست و هر مشترک با دقت به خدمات ارتباطی مورد نیاز خود، اقدام به خرید هر یک از بسته هاي مصرفی اینترنت، تماس صوتی و پیامک به صورت جداگانه میکند.

 

در این میان بسته هایي هم وجود دارند که شامل ترکیبی از خدمات ارتباطی گوناگون مثل خانواده هفتاییا، دکا و بی نهایت میباشند. خانواده هفتاییا با مدت زمان یک ماهه و هفت اسم آسمانی! نامگذاری شده اند و هر کدام با دقت به قدرت! خود خدمات متفاوتی ارائه میدهند. مثلا ساده ترین بسته این گروه مدل نسیم هست که دوهزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 200 مگابایت اینترنت را به قیمت هفت هزار و 800 تومان عرضه میکند.

 

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

راهکار اپراتورها برای دلربایی از مشترکان

 

یکی دیگر از مدل ها که رعد نام دارد 120 دقیقه مکالمه درون شبکه، 120 دقیقه مکالمه برون شبکه، 120 پیامک داخل شبکه و 1.2 گیگابایت اینترنت را به قیمت 17 هزار تومان در اختیار شما میگذارد. گران ترین بسته این گروه کولاک نام دارد که هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، هزار مکالمه برون شبکه، هزار پیامک داخل شبکه و دو گیگابایت اینترنت را با قیمت 50 هزار تومان فعال میکند.

 

در این میان دو طرح دیگر هم خدمات جالبی دارند. مثلا طرح دکا که چهار مدل گوناگون دارد. مدل دکا بی نهایت که گران ترین بسته این طرح با قیمت 40 هزار تومان هست از 10 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، 250 دقیقه مکالمه برون شبکه، 10 هزار پیامک داخل شبکه و 10 گیگابایت اینترنت بهره میبرد.

 

رایتل در کنار طرح هاي محدود خود یک طرح بی نهایت هم دارد؛ طرحی که به صورت کلاسیک، نقره اي، طلایی، پلاتین و الماس دسته بندی شده هست و تماس صوتی نامحدود در اختیار شما می‌گذارد. مثلا در ارزان ترین بسته این طرح یعنی کلاسیک، با قیمت 60 هزار تومان میتوانید در یک ماه از تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه اي نامحدود درون شبکه، 500 دقیقه تماس صوتی و 500 پیامک برون شبکه و 10 گیگابایت اینترنت به علاوه 20 گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف بهره ببرید.

 

گران ترین بسته این طرح مدل بی نهایت الماس هست و 750 هزار تومان قیمت دارد. در این طرح و در مدت سه ماه می‌توانید از تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه اي نامحدود درون شبکه، تماس صوتی و پیامک نامحدود برون شبکه، 20 گیگابایت اینترنت به علاوه 20 گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف، 60 دقیقه تماس صوتی بین الملل، 60 عدد پیامک بین الملل و گرچه 80 هزار تومان اعتبار رومینگ بین الملل بهره ببرید.

 

راهکار اپراتورهای خارجی برای دلربایی از مشترکان

بسته هاي ترکیبی اپراتورهای معرف جهان به صورت کاملا نامحدود ارائه می‌شوند. در این بسته ها معمولا هیچ محدودیتی برای تماس یا حتی بهرهگیری از اینترنت ندارید و فقط تبصره هایي برای نحوه مصرف شما در نظر گرفته شده هست. مثلا کاهش سرعت بعد از بهرهگیری از حجم مخصوصی از اینترنت یا کشور های خاصی که می‌توانید در انها از این بسته ها بهرهگیری کنید.

 

راهکار اپراتورهای ایرانی و خارجی برای دلربایی از مشترکان

 

مشهور ترین شرکت مخابراتی جهان یعنی AT&T بسته اینترنتی یک ماهه خود را با قیمت 90 دلار یعنی 340 هزار تومان عرضه میکند. در این بسته تماس و پیامک و حتی بهرهگیری از اینترنت نامحدود هست ولی اینترنت نامحدود آن محدودیت خاصی دارد و اگر از 22 گیگابایت اکثر مصرف کنید، شرکت AT&T سرعت شما را کاهش خواهدداد.

 

گرچه دست شما برای مشاهده ویدئو باز هست و میتوانید هر چقدر خواستید از محتواهای ویدئویی لذت ببرید. میتوانید اینترنت خود را با بقیه هم به اشتراک بگذارید ولی فقط 10 گیگابایت آن با سرعت 4G LTE خواهدبود و بعد از آن سرعت به 128 کیلوبایت خواهدرسید. در کنار این بسته اکانت رایگان شبکه تلویزیونی HBO هم در اختیار شما قرار خواهدگرفت.

 

راهکار اپراتورها برای دلربایی از مشترکان

بسته شرکت مخابراتی Verizon تقریبا مثل AT&T هست ولی قیمت ارزان تری دارد. این بسته 80 دلار یعنی معادل 300 هزار تومان قیمت داشته و در این بسته نیز مکالمات و پیامک هاي شما رایگان هست. ویدئو مشاهده نامحدود بوده و اگر میزان حجم مصرفی از 22 گیگ رد شود محدودیت سرعتی اعمال میشود. همینطور میتوانید اینترنت خود را با بقیه هم به اشتراک بگذارید ولی فقط 10 گیگابایت آن با سرعت 4G LTE خواهدبود و بعد از آن سرعت به 3G خواهد رسید.

 

بسته شرکت Sprint به نوعی ارزان ترین بسته میان شرکت هاي مخابراتی جهان محسوب میشود. این بسته 50 دلاری «190 هزار تومان» مثل دیگر شرکت ها همان تماس و پیامک و اینترنت نامحدود را عرضه میکند ولی به جای 22 گیگ در 23 گیگابایت سرعت شما را کم میکند. ویدئو مشاهده با این سرویس نامحدود هست ولی به شرطی که کیفیت آن از 1080 اکثر نشود. بازی کردن و موسیقی هم کاملا رایگان میباشند ولی به شرطی که سرعت انتقال داده در بازی از هشت مگابایت اکثر نشده و در موسیقی از 1.5 مگابایت تجاوز نکند.

 

جدیدترین مطالب سایت