رونمایی از قصر مجلل ترامپ در منطقه فلوریدا (عکس)

رونمایی از قصر مجلل ترامپ در منطقه فلوریدا (عکس)

رونمایی از قصر مجلل ترامپ در منطقه فلوریدا (عکس)

دونالد ترامپ رییس جمهور کشور آمریکا به تازگی از قصر مجلل در منطقه فلوریدا رونمایی کرد در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

قصر بزرگ و باشکوه دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا را می بینید که بسیار زیبا است و اخرین امکانات روز هم در آن به کار رفته است. همانطور که می دانید، دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، فردی ثروتمند است  و اموال زیادی در اختیار دارد. علی رغم آن که او در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده، اما شرایط اقتصادی امروزش حاصل زحمات شخصی است.

 

وی توانسته علی رغم ۴ بار ورشکست شدن، به ثروت زیادی برسد و بهترین زندگی را برای خانواده اش رقم بزند.با وجود آن که آقای ترامپ این روزها به اندازه کافی حاشیه درست نموده، اما پرداختن به دارایی ها و اموال او می تواند تا همان میزان جذابیت داشته باشد. ما قبلا در مقاله ای مفصل، مال و منال رئیس جمهور جدید آمریکا را مورد بررسی قرار داده ایم. امروز قصد داریم نگاه نزدیکی به یکی از عمارت های بسیار مجلل او به نام «مار ا لگو» داشته باشیم.

 

دونالد ترامپ مبالغ هنگفتی را برای بازسازی این ساختمان خرج کرده است. او در سال ۱۹۸۵ میلادی، «مار ا لگو» را با تمام مبلمان و عتیقه جاتش، به مبلغ ۸ میلیون دلار خریداری کرد و در سال ۱۹۹۵، آن را به باشگاهی ساحلی برای اعضایش تبدیل نمود.

 

نمای بیرونی این ساختمان عظیم، به سبک اسپانیایی طراحی گشته و طراحی داخلی آن نیز بر اساس معماری قرن هفدهم فرانسه، با موادی مانند کریستال و طلا صورت گرفته است. این عناصر گران قیمت در ساخت شیر آلات و دستگیره های در نیز به کار رفته اند. تنها ۴ سینک با روکش طلای این خانه بیش از ۸۰ هزار پوند (۳۸۸ میلیون تومان) ارزش دارند.

 

دونالد ترامپ برای این خانه یک اتاق میهمانی و رقصِ (Ballroom) هزار و هشتصد و شصت متر مربعی ساخته و طراحی آن را به پسر یکی از معماران اصلی واگذار کرده تا به نشانه های هنری عمارت جان تازه ای ببخشد.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

مملو از طلا؛ عمارت «مار ا لگو» در ساحل پالم فلوریدا.

 

برای طلا کاری دوباره سر ۴۰ قوچ، ۸ هزار پوند (۳۹ میلیون تومان) به منظور تهیه ورقه های طلا در نظر گرفته شد. ضخامت آن ها نازک تر از یک دستمال بود. طلا کاری تمام اتاق بیش از ۵ میلیون پوند (۲۴ میلیارد تومان) خرج برداشت. در این عمارت، یک اتاق ناهار خوری بزرگ نیز وجود دارد که به منظور یادآوری ساختمان «Palazzo Chigi» ساخته شده است.

 

میز درون آن از روکش جواهر و رویه سنگ مرمر ساخته شده و گنجایش ۳۴ نفر را دارد. عمارت اصلی که در سال ۱۹۲۷ میلادی ساخته شده، دارای ۵۸ اتاق خواب، ۳۳ حمام و فضایی خصوصی برای ترامپ و خانواده اش است و مجموعا ۱۲۸ اتاق دارد. ۶ زمین تنیس در حد مسابقات قهرمانی، ۱ زمین کروکت (گوی و پتک)، زمین گلف، سالن ورزشی، سالن ماساژ و استخر، در این مجموعه به چشم می خورد.

 

در باشگاه ساحلی، ۸ کلبه، یک استخر مخصوص و رستوران ساحلی دیده می شود. عمارت یاد شده با باغ ها و زمین های چمنش، ۸ هکتار وسعت دارد و فضایی ۰٫۸ هکتاری برای دسترسی به ساحل خصوصی در ناحیه شرقی در نظر گرفته شده است.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

این خانه به قدری بزرگ هست که بتواند پذیرای همسر و فرزندان ترامپ در تعطیلات باشد.

 

به علت آن که آقای ترامپ اکنون رئیس جمهور آمریکاست، حق عضویت سالانه ۲ برابر شده و به ۲۰۰ هزار دلار (۷۶۰ میلیون تومان) به علاوه سالانه ۵۳ میلیون تومان دیگر رسیده است. در شب سال نو، دونالد ترامپ میزبانی ۷۰۰ عضو باشگاه را بر عهده داشت و از هر زوج ۸۰۰ پوند (۴ میلیون تومان) برای جشن در سالن رقص عمارت دریافت نمود.

 

۴ آتش نشان محلی همراه با نیروهای اورژانس استخدام شده بودند تا از افراد ثروتمند محافظت نمایند. این ساختمان تاریخی توسط بانویی ثروتمند به نام «ماروری مریوِدِر پُست» با هزینه ۷ میلیون دلار ساخته شد. عمارت «مار ا لگو» در سال ۱۹۷۳ به دولت اهدا گشت تا از آن برای گرفتن میهمانی برای دیپلمات ها استفاده گردد. ۷ سال بعد، این ساختمان به عنوان اثر ملی ثبت گردید.

 

به گزارش تالاب پس از آن نیز آقای ترامپ عمارت را خریداری نمود. هر سال بیش از ۳ میلیون دلار برای نگهداری ساختمان هزینه می شود. تصاویر و ویدیوی زیر، شکوه و عظمت «مار ا لگو» را به شما نشان می دهند.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

دکوراسیون اتاق ها به شیوه ای طراحی شده که بازارهای قدیمی اروپایی را تداعی کنند.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

یک کشتی با محافظان مسلح.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

نمایی کمیاب از درون عمارت دونالد ترامپ.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

او خانه اش را بر اساس اماکن اروپایی چیده است.

قصر باشکوه و زیبای دونالد ترامپ در فلوریدا

ترامپ در حال هدایت شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به دورن عمارت.

جدیدترین مطالب سایت