تصاویر جالب از زن ترکی که در آسمان زایمان کرد

تصاویر جالب از زن ترکی که در آسمان زایمان کرد

زایمان زنی ترکی در هواپیما 

زن جوانی که باردار بود ناگهان در آسمان هاي ترکیه احساس زایمان می‌کند و در همان جا با کمک مهمان داران زایمان طبیعی را انجام میدهد و الان هم نوزاد و هم مادر سالم میباشند .

 

دختر کوچولوی عجول در جت در حال پرواز ، به جهان آمد !این دختر بچه که از مادری ترک به جهان آمده هست صحیح و سالم پا بدنیا گذاشت. خدمه پرواز یک جت در حین پرواز متوجه درد شدید و شروع وضح حمل یکی از مسافرین شدند .

 

این خدمه با مهارتی عجیب و با کمک همدیگر به مادر نوزاد  کمک کردند تا بتواند فرزندش را سالم به جهان بیاورد .

 

به این ترتیب یک جت مسافربری مربوط به خطوط هوایی ترکیه با یک مسافر اضافی به مقصد رسید.

 

تصاویر جالب از زن ترکی که در آسمان زایمان کرد

زایمان زنی در ترکیه  

 

یک پرواز خطوط هوایی ترکیه که از مقصد «کوناکری»(Conakry) گینه‌ به سمت بورکینافاسو در حال پرواز بود به علت وضع حمل یک مادر باردار با یک مسافر اکثر به زمین نشست.

 

بر زمینه گزارش تلگراف، این دختر کوچک در حالی چشم به جهان گشود که هواپیما در ارتفاع 42 هزار پایی(حدود 13 کیلومتری) از سطح زمین در حال پرواز بود.

 

این بار اولی نیست که از این دست حوادث رخ می دهد و بنابراین خدمه برای انجام اقدامات مورد نیاز آموزش دیده بودند و به موقع دست به کار شدند.

 

تصاویر جالب از زن ترکی که در آسمان زایمان کرد

زایمان طبیعی در هواپیما 

 

به گزارش تالاب با فرود بوئینگ 737 هواپیمایی Turkish Airlines، مادر و دختر به بیمارستان منتقل شدند و حالشان مفید گزارش شده هست. در حال حاضر تعیین ملیت این دختر به یکی از سوژه‌هاي رسانه‌ها تبدیل شده هست چرا که او از مادری ترک‌تبار و در آسمان یک کشور دیگر به دنیا آمده است

 

منبع :rokna.ir

جدیدترین مطالب سایت