زنی که مدعیست با روح زندگی میکند (عکس)

زنی که مدعیست با روح زندگی میکند (عکس)

 زنی که مدعیست با روح زندگی میکند (عکس)

این زن خیالاتی میخواهد بهماند که نمی ترسد و با روح زندگی میکند در ادامه با  زنی که مدعیست با روح زندگی میکند  سایت تالاب را دنبال کنید.

 

زن جوان مدعیست سالهای متمادیست که یک روح همنشین او در خانه شده و اجازه نمیدهد مردان به راحتی به او نزدیک شوند ! به گزارش تالاب این زن مدعیست روحی که در خانه حضور دارد به او علاقه مند است و برای همین به مردانی که به او نزدیک شوند اذیت و آزار میرساند

 

ماجرا ازین قرار است که این بریتانیایی ادعا می کند که در خانه اش یک روح حضور داشته و با او زندگی مسالمت آمیزی دارد!زن بریتانیایی با یک روح در خانه اش زندگی میکند. تریسی زنی ۵۲ ساله ای اهل کشور بریتانیا است. تریسی ادعا میکند با یک روح همنشین است.

 

او ۱۴ سال است که در این خانه زندگی میکند. تریسی میگوید هر مهمانی به خانه وارد میشود تحت نظر روح قرار میگیرد.

 

این بانوی میانسال میگوید روح شناور در خانه با مردها دشمن است. به همین علت دو پسرش از خانه رفته اند. او به روح لقب (دشمن مردها) داده است. چون به خاطر او نامزدش هم مجبور به ترک تریسی شد.

 

کمی قبل طی مصاحبه ای از تریسی نور براقی توسط دوربین ها شکار شده بود. که به نوعی ادعاهای او را تایید کرد. منشا نور که در تصویر مشاهده میکنید نا معلوم است.

 

تریسی میگوید: هرگاه احساس بدی به من دست میدهد. او به کنارم آماده و به نوعی مرا تسلی میدهد. انسانها شاید فکر کنند من دیوانه ام! اما من در این خانه زندگی میکنم و به خاطر این بلایی سرم نمی آید.

 

جدیدترین مطالب سایت