زن قاضی که به دستور ترامپ عمل نکرد !

زن قاضی که به دستور ترامپ عمل نکرد !

زن قاضی که به دستور ترامپ عمل نکرد !

 

این خانوم مقتدر قاضی به دلایل خاصی حرف رییس جمهور کشورش را گوش نکرد و یا حتی به راحتی رد کرد در ادامه با ما همراه باشید.

 

به گزارش تالاب پس از صدور حکم دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر عدم اجازه ورود اتباع چند کشور که عمدتا مسلمان نشین هستند به خاک آمریکا ، که ایران نیز جزو آنها میشود ، خانم Ann Donnelly اين قاضي فدرال حکم ترامپ راموقتا متوقف کرد. مسافراني که با ويزا وارد فرودگاههاي آمريکا شده اند، اجازه دارند وارد خاک آمريکا شوند.

 

 

 یک قاضی فدرال آمریکا دستور داده است که فرمان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور مبنی بر منع ورود شهروندان 7 کشور به ایالات متحده «موقتا متوقف شود.»

 

 براساس دستور آن دانلی قاضی روند بازداشت، اخراج و استرداد کسانی که با ویزای قانونی وارد آمریکا شده اند یا پناهنده هستند، «موقتا متوقف شده است.»

زن قاضی که به دستور ترامپ عمل نکرد !

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، این قاضی فدرال که بخشی از دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره منع ورود مهاجران به آمریکا را متوقف کرده است سال‌ها در دفتر دادستانی منهتن کار کرده است.

 

همکاران آن دانلی، از او به عنوان یک حقوقدان دانا و نترس یاد می‌کنند.

 

اتحادیه آزادی‌های مدنی شهروندان آمریکا روز شنبه در واکنش به فرمان ترامپ، شکایتی را علیه او به دادگاه ارائه کرده است.این اتحادیه می‌گوید که قاضی دستور داده است افراد بازداشت شده از عواقب دستور ترامپ در امان بمانند و به کشورشان باز پس فرستاده نشوند.

 

اتحادیه آزادی‌های مدنی شهروندان آمریکا تخمین می‌زند که پس از فرمان ترامپ میان ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر در فرودگاه‌های آمریکا یا در بخش ترانزیت بازداشت شده باشند.

 

قاضی آن دانلی در پاسخ به شکایت اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از طرف آن دو شهروند عراقی که در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی بازداشت شده بودند، حکم داد. این بازداشت یک روز پس از صدور حکم دونالد ترامپ رییس‌جمهور جدید آمریکا درباره ممنوعیت ورود خارجی‌ها از هفت کشور خاورمیانه انجام شد.

 

دو فرد بازداشتی ویزای ورود به آمریکا داشتند اما جمعه شب پس از امضای حکم جنجالی مهاجرتی بازداشت شدند.

 

 

جدیدترین مطالب سایت