زن 64 ساله ای که دو قلو به دنیا آورد و سوژه شد (عکس)

زن 64 ساله ای که دو قلو به دنیا آورد و سوژه شد (عکس)

زن 64 ساله ای که دو قلو به دنیا آورد و سوژه شد (عکس)

 

با زن پیر و سن بالایی آشنا میشویم که توانست دو قلو به دنیا بیاورد در ادامه با زن 64 ساله ای که دو قلو به دنیا آورد و سوژه شد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

 زایمان این زن 64 ساله پزشکان و مردم را متحیر کرد ! این زن 64 ساله در دومین بارداری خود دوقلوهایی سالم را به دنیا اورد ! اين زن که در سال 2011 نيز نخستين دخترش را بدنيا آورده بود حالا به عنوان دومين مادر پير در اسپانيا شناخته شده است.زني که سال ها در حسرت بچه دار شدن بود بطور باورنکردني و با کمک يک پزشک در سن 64 سالگي دو نوزاد دو قلو به دنيا آورد.

 

يک زن اهل ناحيه ” بورگس” اسپانيا با تولد دو نوزاد دو قلو نام خود را به عنوان دومين مادر پير اين کشور ثبت کرد. اين دو نوزاد که يکي پسر و ديگري دختر هستند در سلامتي کامل بسر مي برند. وي که پيشتر در سال 2011 نخستين دخترش را بدنيا آورده بود ديروز در بيمارستان ” رکولتاس” منطقه بورگس آسپانيا دوقلو هايش را بدنيا آورد.

زن 64 ساله ای که دو قلو به دنیا آورد و سوژه شد (عکس)

وي پيش از تولد دختر اولش با انتقادهاي زيادي مواجه شده بود. از جمله اينکه زماني که وي به سن 90 سالگي برسد دختر تنها 30 سال خواهد داشت. وي در اين خصوص گفت :” دوست داشتم دوباره مادر شدن را تجربه کنم اما بيشتر پزشکان آن را غير ممکن مي دانستند.

 

چند سال پيش يک پزشک زن را ملاقات کردم که پذيرفت به من کمک کند. پيش ار تولد دختر اولم آنها به من گفتند که شانس بچه دار شدنم تنها 6 درصد است. دوست داشتم براي بار دوم شانسم را امتحان کنم. با حاملگي دوباره احساس جوان و قوي بودن داشتم.

 

به گزارش تالاب گفتني است؛ در حال حاضر ” دالجيندر کاور” اهل هندوستان، به عنوان پيرترين مادر جهان شناخته مي شود. وي در سال 2015 در سن 70 سالگي فرزندش را بدنيا آورد

 

جدیدترین مطالب سایت