زورگیرهای کم سن وسال تهرانی دستگیر شدن + عکس

زورگیرهای کم سن وسال تهرانی دستگیر شدن + عکس

وقتی پسران زور گیر در بالا شهر تهران به دزدی و سرقت اموال مردم میپرداختند دستگیر شدند.

 

به گزارش تالاب دو بچه محل ۱۹ و ۲۰ ساله که گوشی تلفن همراه و وجوه نقد عابران پیاده و افراد رهگذر در مناطق غرب و جنوب غرب تهران بویژه در مناطق صادقیه، جنت آباد، سعادت آباد، وردآورد و جاده مخصوص را به روش زورگیری، سرقت می‌کردند به دام پلیس افتادند.

 
به گزارش فارس، در ساعت ۱۸:۰۰ مورخه ۱۵ اردیبهشت ۹۵ مأمورین کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حین گشت زنی در منطقه وردآورد متوجه شدند که سرنشنیان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ در حال زورگیری از یک رهگذر هستند.

 
دو سرنشین موتورسیکلت با مشاهده واحد گشت پلیس بلافاصله فرار کردند که مأمورین کلانتری با اطلاع از هویت آنها اقدام به تعقیب آنها کردند.

 
سرانجام پس از گذشت دقایقی از تعقیب و گریز، دو سارق و زورگیر موتورسوار در حین فرار با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ عبوری تصادف کرده و بلافاصله توسط مأمورین کلانتری ۱۵۴ دستگیر که در بازرسی اولیه از آنها دو قبضه چاقو و قمه کشف شده و هر دو نفر به کلانتری منتقل شدند.

 
همزمان با دستگیری و انتقال متهمین به کلانتری، فردی که متهمین گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده بودند به کلانتری ۱۵۴مراجعه و ضمن شناسایی گوشی مسروقه خود با طرح شکایت از متهمین عنوان داشت: این دو نفر (متهمین ) در حال پرسیدن ساعت از من بودند که ناگهان ترک نشین موتور با تهدید چاقو اقدام به گرفتن گوشی تلفن همراهم کرد؛ آنها قصد وارسی محتویات داخل جیب ها و سرقت وجوه نقد مرا نیز داشتند که ناگهان گشت کلانتری در محل حاضر شد و این دو نفر تنها با سرقت گوشی تلفن همراه از محل متواری شدند.

زورگیرهای کم سن وسال تهرانی دستگیر شدن + عکس 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
متهمین بنام های حسن.ق ( ۲۰ ساله) و علی اکبر.ب ( ۱۹ ساله ) پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به دهها فقره زورگیری از عابران پیاده و افراد رهگذر در مناطق غرب و جنوب غرب تهران بویژه در مناطق صادقیه، جنت آباد، سعادت آباد، وردآورد ، جاده مخصوص و … اعتراف کردند که در ادامه رسیدگی به پرونده آنها و با بررسی پرونده های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی بیش از ۲۰ مالباخته ای شدند که گوشی های تلفن همراه و وجوه نقدشان توسط متهمین به شیوه زورگیری سرقت شده بود.

زورگیرهای کم سن وسال تهرانی دستگیر شدن + عکس 

 
سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و اعتراف صریح هر دو متهم به دهها فقره زورگیری با سلاح سرد و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی آنها و همچنین شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم از سوی دادیار پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه نمایند.

 

منبع : فارس نیوز

 

جدیدترین مطالب سایت