تعداد بسیار زیادی از سارقان زلزله کرمانشاه بازداشت شدند

تعداد بسیار زیادی از سارقان زلزله کرمانشاه بازداشت شدند

100 دزد در کرمانشاه پس از زلزله دستگیر شدند 

 

بعد از فاجعه بی گمان و مهیب کرمانشاه و سرپل ذهاب غرب کشورمان مشکی پوش شد و در این فاجعه دزدی های بسیار زیادی از خانوار ها شد . 

 

به گزارش تالاب سردار منوچهر امان اللهی با بیان این‌که نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه پس از زلزله حضور فعال در مناطق زلزله زده داشته است، گفت: حدود 10 هزار نیروی انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی و نیروی کمکی از سایر استان‌ها در مناطق زلزله زده به کار گرفته شدند.

 

وی افزود: همین طور اقدامات کنترلی بلافاصله در سطح شهرها و محورهای مناطق زلزله زده صورت گرفت.

 

امان اللهی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر از امروز «30 آبان» 25 ایستگاه پلیس در محلات مختلف شهر سرپل ذهاب فعال شده است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همین طور از امروز 120 گشت خودرویی و موتوری در شهر سرپل ذهاب فعال شده و نظارت دقیق بر حالات دارند.

 

امان اللهی تصریح کرد: در سایر شهرها و مناطق زلزله زده نیز به فراخور نیاز نیرو به کار گرفته شده و نیروی انتظامی تا زمان نیاز در خدمت مردم آسیب دیده است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به امنیت مطلوب مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در روزهای اول معدود افرادی به دلیل نابسامانی در توزیع اقلام کمکی عجله کرده و زودتر در محورها اقلام مورد نیاز را برمی داشتند و بهره گیری می‌کردند.

 

امان اللهی افزود: در روزهای گذشته 100 نفر مظنون به سرقت از مناطق زلزله زده دستگیر شدند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس آگاهی به دقت ورودی و خروجی شهرها را رصد کرده و محموله‌های امدادی که خارج از عرف بوده و مقدار قابل توجهی است و قصد خروج از مناطق زلزله زده را دارد، توقیف کرده و تحویل نیروهای هلال احمر می‌دهد.

 

امان اللهی افزود: متاسفانه معدود افرادی قصد خروج مقدار قابل توجهی اقلام کمکی از منطقه را داشتند که همه ی ي آنها توقیف و تحویل هلال احمر شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت