زندگی بدون دغدغه در این روستای زیبا (+عکس)

زندگی بدون دغدغه در این روستای زیبا (+عکس)

زندگی بدون دغدغه در روستایی زیبایی در سوئیس

 

روستای آلبینن نام یک روستای خوش آب و هوا کوچکی هست که در جنوب کشور سوئیس واقع شده هست در ادامه می‌توانید با هر فردی دریک روستای اروپائی نفری 60 هزار یورو دریافت کردند تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب مقامات روستای آلبینن در جنوب سوئیس که در سال‌های جدید جمعیت آن به شدت کاهش یافته هست تصمیم دارند به هر خانواده که برای زندگی به این روستا نقل مکان کند مبلغی حدود ۶۰ هزار یورو پرداخت کنند.

 

تصمیمی که این مقامات انتظار دارند باعث شد خانواده‌هایي را ربایش این روستا کند. روستایی که اکنون تنها ۲۴۰ نفر جمعیت دارد ودر ارتفاع ۱۳۰۰ متری منطقه‌اي کوهستانی واقع شده هست.

زندگی بدون دغدغه در این روستای زیبا (+عکس)

توصیه ۶۰ هزار یورویی به هر خانواده قرار هست یک هفته دیگر در ۳۰ نوامبر به رای گذاشته شود. در صورتی که این توصیه رای بیاورد برای هر خانواده که دراین روستا ساکن شود مبلغی پرداخت میشود که برای هر بزرگسال ۲۱۵۰۰ یورو و برای هر کودک ۸۶۰۰ یورو خواهد بود. بر این زمینه خانواده اي ۴ نفره مبلغی بیشتر از ۶۰ هزار یورو دریافت خواهند کرد.

 

با این حال این توصیه شرایطی هم دارد. کسانی که علاقه‌مند به سکونت بر این زمینه در روستا باشند باید کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشند. تعهد بدهند که دست کم ۱۰ سال دراین روستا زندگی کنند و سرمایه‌گذاریشان در روستا برای خرید یا تولید منزل دست کم ۱۷۲ هزار یورو باشد.

 

به گزارش تالاب این شرایط برای کسانی که تنها منزل‌هاي تفریحی برای تابستان میخرند را حاوی نمیشود چرا که در حال حاضر تعداد زیادی از خانه ها روستا را منزل‌هاي تفریحی تابستانی تشکیل میدهد که خانواده در تعطیلات به آن ها سر می زنند ودر بیشتر روزهای سال خالی از سکنه هست.

 

سوئیس از جمله کشور های گران در اروپا به شمار میرود و دست کم حقوق در آن معادل حدود ۳.۵ تا ۴ هزار یورو در ماه هست.

 

جدیدترین مطالب سایت