فرودگاه کیش آماده مسافران نوروزی است !

فرودگاه کیش آماده مسافران نوروزی است !

فرودگاه کیش آماده مسافران نوروزی است !

کیش یکی از جزیرهای گردشگری ایران هست که هرساله در عید مملو از جمعیت میشود در ادامه با فرودگاه کیش آماده مسافران نوروزی هست ! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

اقداماتی که درسال ۹۵ در فرودگاه بین‌ المللی جزیره پرمخاطب ایران صورت ‌گرفته، بیانگر این نکته هست که مسافران تورهای نوروزی کیش می توانند بدون دغدغه به فکر تجربه سفر هوایی سهولت به این جزیره باشند.

 

جزیره کیش که بعلت آب و هوای ویژه‌اش جزو توریستی‌ترین مناطق کشور در اواخر زمستان و اوایل بهار هست، در نوروز ۹۶ هم تدابیر مهمی را برای استقبال بی‌نقص از گردشگران داخلی و خارجی اندیشیده هست تا بتواند به برترین شکل پذیرای مهمان‌های پرتعداد این جزیره در تعطیلات نوروزی باشد که به تنهایی و یا با تور کیش خود رابه این جزیره می رسانند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد کیش، ضمن تأیید این خبر، اعلام کرد که بعلت افزایش قابل‌دقت نرخ ورود گردشگران به جزیره زیبای کیش درسال ۹۵، فرودگاه این جزیره پیشرفت‌های بزرگی را درسال ۹۵ در دستور کار قرار داد که سهم زیاد‌ای ازآن‌ها به شکلی قابل قبول محقق شد و برنامه‌های دیگری هم به سال آینده موکول شد که می‌تواند این فرودگاه رابه یکی از مهم ترین فرودگاه‌های کشور تبدیل کند؛ چنانچه که در حال حاضر هم می‌توان فرودگاه کیش را یکی از پرترددترین و مدرن‌ترین فرودگاه‌های کشور دانست.

 

مهندس عزت‌الله محمدی –مدیرکل فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش- هم ضمن پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی پرواز به کیش، در خصوص برنامه‌های سازمانش برای ایام نوروز عنوان کرد: در نوروز امسال تلاش می‌کنیم اضافه بر تکریم گردشگران و مسافران، تسهیلات ترمینالی را افزایش داده و برنامه‌ریزی مناسبی برای میزبانی از گردشگران نوروزی تدوین کنیم.

 

محمدی در خصوص توسعه فرودگاه بین‌ المللی کیش درسال قبل به فعالیت‌هایی نظیر: دریافت سند نظام‌نامه مدیریت ایمنی برای اولین بار در کشور، آغاز پروژه تأسیسات زیربنایی سایت هلی پورت با اعتباری ۱۱۰ میلیارد ریالی که در نیمه اول سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید، ارتقای گیت‌های پلیس و سپاه،خرید دیزل ژنراتورهای اخیر، تأمین برق اضطراری فرودگاه، ارتقای اماکن خدماتی مانند نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، افزایش گیت ‌وی و ایکس ‌ری و موارد دیگری اشاره کرد و تصریح کرد که برنامه‌های سال ۹۶ هم از ابتدای سال با قدرت آغاز خواهند شد، تا اساس‌ها برای اسانی هر چه اکثر مسافران جزیره کیش فراهم شود.

 

به گزارش تالاب در مجموع بادقت به فعالیت‌های مداوم و قابل‌اتکایی که مسئولین فرودگاه بین‌ المللی کیش و سیاست‌گزاران منطقه آزاد کیش در جهت توسعه امکانات فرودگاهی این جزیره انجام میدهند، سالیان سفر این نوید رابه گردشگران جزیره تفریحی ایران می‌دهد که بدون نگرانی اقدام به رزرو تورهای کیش کنند، چرا که ممکن هست در روزهای پایانی سال حق گزینه‌شان در تهیه بلیط کیش را از دست بدهند و وادار به گزینش از میان پروازهایی شوند که از نظر هزینه و کیفیت به صرفه نباشند.

 

جدیدترین مطالب سایت