آمار فروش گوشت موش بیشتر از گوشت گوسفند در چین اعلام شد !!

آمار فروش گوشت موش بیشتر از گوشت گوسفند در چین اعلام شد !!

خرید و آمار بالای گوشت مرغ در کشور چین

چین بخاطر این که بسیار جمعیت بالایی دارد مجبور است کمتر از گوشت گوسفند استفاده کند ، و بیش تر به طرف حیوانات مختلف و عجیب میرود در ادامه میتوانید با آمار فروش گوشت موش بیشتر از گوشت گوسفند در چین اعلام شد !! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

مقامات بهداشتی کشور چین یك شبكه گسترده فروش گوشت موش را كشف كردند و بیش از 900 نفر را در این رابطه دستگیر كردند. به گزارش تالاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، در چین هنگام سفارش غذایی گوشتی در رستوران یا خرید گوشت از قصابی مشتری واقعا نمی داند كه به جای گوشتی كه سفارش داده چه چیزی را به او تحویل می دهند.

 

مقامات بهداشتی چین اعلام كردند كه یك شبكه گسترده قاچاق گوشت را كه به جای گوشت چرخ كرده گوسفند و گاو گوشت موش و روباه را به مشتریان می فروختند در شانگهای و استان جیانگسو كشف كرده اند.

آنها افزودند که در این عملیات كه سه ماه به طول انجامید 900 نفر دستگیر شده اند. متقلبانی كه گوشت موش را به جای گوشت گوسفند به خورد مشتریان می دادند در این مدت 1.6 میلیون دلار كاسبی كرده اند.

 

تقلب قاچاقچیان حد و مرزی ندارد. آنها از هر موادی استفاده می كنند تا به گوشت جانوری مزه گوشت حیوان دیگری را بدهند. مقامات از این باند بیش از 20 هزار تن گوشت موش و روباه كشف كرده اند كه قرار بود به جای گوشت گاو و گوسفند روانه بازار شود.

 

آمار فروش گوشت موش بیشتر از گوشت گوسفند در چین اعلام شد !!

جدیدترین مطالب سایت