اعلام سقف وام ازدواج در سال 97

اعلام سقف وام ازدواج در سال 97

وام قیمت ازدواج در سال 97 چقدر است ؟ 

 

وام ازدواج درسال 97 با افزایش تقریبی قیمت همراه شده است در ادامه می‌توانید با اعلام قیمت وام ازدواج درسال 97 تالاب را دنبال نمایید. 

 

وام ازدواج , سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست صمیمانه با دبیران سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان استان گیلان و کرمان با اشاره به بعد فرهنگی و معنوی حوزه ازدواج گفت:

رویکرد این وزارتخانه استفاده از ظرفیت دفاتر مشاوره ازدواج دراین حوزه است. در طول یکسال گذشته تعداد دفاتر مشاوره ازدواج به بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که دولت در آستانه متحول شدن بزرگ در عرصه اداری و مدیریت اجرایی کشور هم زمان با شروع ۴۰ سالگی خود است تصریح کرد:

 

مدیران چهار دهه گذشته باید جای خودشان رابه مدیران جوان بدهند.

این مسئله در رویکرد رئیس جمهور و انتصاب وزیری جوان خودرا نشان داده است.

همینطور حضور جوانان مبدل به یکی از شاخص‌هاي محاسبه وزیران در کشور شده است.

اعلام سقف وام ازدواج در سال 97

میزان وام ازدواج در سال جدید

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که دولت به باور جدیدی در بکارگیری زنان و جوانان در عرصه‌هاي مدیریتی و اجرایی کشور رسیده است اظهار کرد:

 

هم زمان با شروع کار دولت تعداد زیادی از مدیران دولت یازدهم این پیشنهاد رابه رئیس جمهور مطرح کردند که وی وزیران جوان‌تری رابه جای آنان منصوب کند و آن ها نیز بعنوان مشاور تجارب‌شان را انتقال دهند.

 

سلطانی‌فر با تاکید بر این که جوانان موتور محرکه و محور توسعه کشور هستند افزود:

هر چه از ظرفیت جوانان و مهلت طلایی حضور آنان بیشتر استفاده شود زودتر به اهداف توسعه دست خواهیم یافت. با قوانینی که توسط مجلس به تصویب رسیده است در سه سال آینده شاهد انتقال قدرت به جوانان خواهیم بود.

 

وی در ادامه با بیان این که هویت یافتن قانونی NGOها در حال پیگیری از سمت معاونت امور جوانان است ادامه داد:

 

در آینده‌اي نزدیک موانع قانونی سازمان‌هاي مردم نهاد برطرف خواهد شد چرا که بخشی از عدم همکاری دستگاه‌هاي درگیر با سمن‌ها به این موانع قانونی بر می گردد.

 

استانداران که نمایندگان دولت هستند نیز باید با جدیت از جوانان و پروژه‌هاي آنان حمایت کنند.

 

میزان وام ازدواج در سال آینده

وزیر ورزش و جوانان یکی از راه‌هاي تسهیل امور سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان را تعامل بیشتر آنان با مجموعه مدیریت استان‌ها و استانداری‌ها دانست و اظهار کرد:
استانداران حمایت و بکارگیری جوانان را در دستور کار خود دارند.

 

سلطانی‌فر یکی از محوری‌ترین شاخص‌هاي محاسبه مدیران حوزه ورزش و جوانان کشور را تعامل، حمایت و پشتیبانی از امور جوانان و سمن‌ها اعلام کرد و گفت:
در انتصاب مدیران کل استان‌ها این رویکرد در پیش گرفته شده است به طوری‌كه تعدادی از مدیران این حوزه زیر ۴۰ سال سن دارند. این اصل قرار است تا در انتصابات بعدی نیز رعایت شود.

 

وی با اشاره به رویکرد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در بکارگیری جوانان افزود:

هم زمان با زمان دولت موقت و تشکیل شورای انقلاب تعداد زیادی از وزرا به دستور امام خمینی «ره» از میان جوانان انتخاب شدند.

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که در زمان دولت هفتم و هشتم منزل‌هاي جوان یکی از حوزه‌هاي فعالیت جوانان کشور بودند ادامه داد:

با این وجود فعالیت منزل‌هاي جوان در دولت نهم و دهم با مشکل مواجه شد و ساختمان‌ها و اماکن انها در اختیار دستگاه‌هاي دیگر قرار گرفت. با مکاتباتی که قرار است با استانداری‌ها انجام شود تلاش میکنیم تا این منزل‌ها رابه جوانان برگردانیم تا آنان بتوانند هماهنگی، تبادل نظر و کارهای آموزشی جوانان را دراین فضاها دنبال کنند.

 

وی با اشاره به لایحه دولت برای جداسازی ساختار سه وزارتخانه صنعت و معدن، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان فعالیت‌هاي خودرا متوقف نکرده است و تابع نظرات مراجع قانونگذاری و مجلس خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت