ماشین پلیس آمریکایی در تهران (عکس)

ماشین پلیس آمریکایی در تهران (عکس)

ساختن خودروی پلیس تقلبی در تهران

 

طبق گفته دادستانی دادگاه تهران گفته می‌شود که بچه مایه داری یک خودروی پلیس تقلبی درست کرده است در ادامه می توانید با بچه پولدار تهرانی خودرو پلیس تقلبی تولید تالاب را دنبال نمایید. 

 

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 216 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان مردم در پایتخت خبر داد.

 

به گزارش تالاب، سردار حسین رحیمی در مراسم اجرای پروژه برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: طی 24 ساعت گذشته همکاران من در پلیس امنیت با اجرای 137 عملیات در نقاط مختلف تهران اقدام به دستگیری 216 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات کردند.

 

رحیمی با بیان این که 50 نفر از این افراد به علت آنکه کمتر از 20 سال سن داشتند ارشاد شده و با اخذ تعهد به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند، افزود: همینطور در اجرای این پروژه 59 قهوه منزل و پاتوق اوباش اعمال قانون و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

 

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همینطور مأموران در نظارت از این افراد 350 فقره انواع سلاح سرد، حاوی قمه، چاقو، باتوم، پنجه بکس و … رابه همراه بعضی از آلات و ادوات نظامی کشف و ضبط کردند.

 

رحیمی با بیان این که از بعضی از این افراد موارد روان گردان، دستبند، گاز اشک آور، افشانه و … کشف و ضبط شد، گفت: متهمان از این موارد در مزاحمت‌هاي خود استفاده می کردند.

 

وی با بیان این که 63 دستگاه موتورسیکلت که از سمت این افراد مورد استفاده قرار گرفته بود توقیف شد، خاطرنشان کرد: اوباش گری، عربده کشی، به آتش کشیدن خودرو های مردم، تیراندازی، خفت گیری، آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی و … نیز از جمله جرایم این افراد بود.

 

رحیمی درمورد سطح اراذل و اوباش دستگیر شده نیز اظهار کرد: اکثر این افراد اراذل و اوباش سطح 2 بودند اما در بین آنان اراذل و اوباش سطح یک نیز وجوددارد.

 

آتش زدن درخت برای خودنمایی

رییس پلیس پایتخت با اشاره به بعضی از جرایم انجام شده از سمت این افراد تصریح کرد: بعنوان مثال گروهی از این مجرمان که چهار نفر بودند اقدام به آتش زدن درختان در محدوده سعادت آباد کرده بودند و هیچ هدفی از اینکار خود بجز خودنمایی نداشتند. این اوباش درختان رابه آتش کشیده و پس ازآن مقابلش می‌ایستاده و آنرا نگاه می کردند.

 

وی اضافه کرد: همینطور در بین دستگیر شدگان اوباشی قرار دارد که فضای مجازی اقدام به خودنمایی و تهدید دیگران کرده بود.

 

خودنمایی بچه مایه دار با خودرو قلابی پلیس

رحیمی همینطور از دستگیری فردی که با خودروی لوکس و مبدل آن به خودروی پلیس با چسباندن برچسب اقدام به تردد در معابر شمالی تهران کرده بود، گفت: این فرد وضع مالی خوبی داشته و با مبدل خودروی لوکس خود به خودروی پلیس اقدام به خودنمایی و بعضا سوء استفاده ازآن کرده بود که توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 

ماشین پلیس آمریکایی در تهران (عکس)

به گزارش تالاب وی در جواب به سوال ایسنا درمورد ترس بعضی از شهروندان از گزارش اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش به پلیس خاطرنشان کرد: مردم خاطرجمعی داشته باشند که گزارش‌هاي آنان به پلیس محرمانه است و به هیچ وجه چنین مواردی منتشر نمی شود. کما این که عملیات‌هاي اخیر نیز بعضا با گزارش‌هاي مردمی انجام شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت