مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید !

مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید !

مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید !

اگر در خانواده تان هکری دارید حتما با زندگی مرموزانه وی باید آشنا شوید در ادامه با مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید ! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

هکرها زندگی بسیار مرموزی دارند،برخی از آن ها خراب کاری هایی انجام می دهند که تحت تعقیب نیز قرار می گیرند مانند هکری که امروز به شما معرفی می کنیم. دیروز مجله نیویورک تایمز درباره بیوگرافی یکی از مشهورترین هکرهای جهان تحت تعقیب نوشت. یووجنای بوگاچو اهل روسیه است و 33 سال سن دارد وی از سوی اف بی آی و پلیس بین الملل تحت تعقیب است.

 

بوگاچو به دلیل هک کردن سیستمهای کمپانیهای مختلف در سراسر جهان و بدست آوردن میلیونها دلار از این کمپانی‌ ها تحت تعقیب است. بدافزار ویروسی GameOver Zeus که در سال 2014 میلادی شناسایی و از بین برده شده، توانست وی را غرق در پول کند.

مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید !

بنا به گزارش تایمز بوگاچو جوان تنها به این بدافزار اکتفا نکرده و بنا به گزارش‌های پلیس وی با سازمان اطلاعاتی جاسوسی روسیه همکاری می‌کند. در اواخر سال 2016 دولت اوباما تصمیم به تحریم این فرد گرفت. دلیل دولت اوباما اثر خرابکاری هکرهای روسی در انتخابات پیش روی آمریکا بود. خوب سوال اساسی این است که وی الان کجاست و چه کار می‌کند؟

مشهورترین هکر مرموز بین المللی را بیشتر بشناسید !

 به گزارش تالاب نیویورک تایمز دو عکس از وی در حساب کاربری توییتر خود قرار داد. در یکی از عکس‌ها وی گربه بنگالی را در بغل دارد در حالیکه لباس پلنگی به تن دارد و در عکس دیگر وی کشتی تفریحی نشسته و بازوهای عضلانی خودش را نشان می‌دهد. در حال حاضر وی دو ویلا در فرانسه دارد که در آن‌ها خودروهای متعددی پارک شده،

 

بنابراین وی دیگر احتیاج به کرایه تاکسی در اروپا ندارد. به علاوه وی کشتی تفریحی خودش را دارد و با اسم واقعی خودش به مسافرت می‌رود.در حال حاضر هیچ توافق‌نامه یا همکاری بین دولت آمریکا و روسیه برای تبادل تبه‌کاران وجود ندارد و به نظر می‌رسد دولت روسیه راغب به تحویل این فرد تحت تعقیب نیست پس بوگاچو با خیال راحت می‌تواند

 

در این کشور زندگی کند و با سازمان اطلاعاتی روسیه همکاری داشته باشد. در حال حاضر 3 میلیون دلار پاداش برای دستگیری آقای بوگاچو در نظر گرفته شده است! به نظر با اوضاع مالی جهان این مقدار پاداش کمی ناچیز باشد.

جدیدترین مطالب سایت