وضعیت ممنوعیت و محدودیت سفر به استان‌ ها بدلیل کرونا ویروس

وضعیت ممنوعیت و محدودیت سفر به استان‌ ها بدلیل کرونا ویروس

به استان های زیادی از کشور نمی توان سفر کرد لطفا جدی بگیرید.

 

لطفا از صفر کردن های غیر ضروری خودداری کنید تا با هم زود تر کرونا ویروس را شکست دهیم. برای پیشگیری از ویروس کرونا باید رفت و آمد با خانواده و اقوام و دوستان را فعلا قطع کنید تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس خطرناک از کل کشور باشیم.

 

در اجرای تدابیر ویژه برای پیشگیری از شیوع کرونا، خدمات دهی در تمامی مسافرخانه‎ها، اماکن اقامتی و اقامتگاه‎هاي‌ رسمی و غیر رسمی شهرستان‎هاي‌ کاشمر، بردسکن و خلیل‎ آباد ممنوع اسـت.

 

فرماندار کاشمر روز یکشنبه بـه خبرنگار ایرنا گفت: برخلاف سال‌های قبل امسال هیچگونه خدماتی بـه مسافران نوروزی در اماکن اقامتی داده نخواهد شد.

 

مسلم ساقی افزود: اسکان مسافران نوروزی در مدارس نیز ممنوع شده و از مردم در خواست می شود برای پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی بـه این شهرستان سفر نکنند.

 

وی ادامه داد: دراین راستا سلامت افراد در مبادی ورودی کاشمر از مسیر شادمهر و نیشابور با ستگاه تب سنج بازرسی می شود.

 

وی گفت: در حال حاضر ۸۰ تخت در بیمارستان شهید مدرس آماده شده و بیمارستان حضرت ابوالفضل «ع» نیز برای مواقع اضطراری پیش‌بینی شده ودر آماده باش کامل اسـت.

 

فرماندار بردسکن نیز گفت: با توجه بـه این کـه بردسکن نخستین شهر بـه عنوان مبدأ ورودی مسافران از جنوب غربی استان خراسان رضوی اسـت، برای جلوگیري از شیوع کرونا، تیم‌هاي‌ بهداشت، سلامت مسافرانی را کـه از این مسیر وارد شهرستان می شوند، نظارت می کنند.

 

وضعیت ممنوعیت و محدودیت سفر به استان‌ ها بدلیل کرونا ویروس

مجتبی شاکری افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده ضمن ممنوع بودن ملاقات بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر «عج» ؛ تمام روز بازارها، گیم نت ها، باشگاه‌هاي‌ بیلیارد، استخر، نماز جماعات مساجد و ادارات و مجالس عروسی در تالارها و مجالس عزا تا اطلاع ثانوی تعطیل اسـت.

 

وی ادامه داد: بوستان‌ها، وسایل بازی آن ها، سرویس هاي‌ بهداشتی عمومی، نیمکت ها، ایستگاه هاي‌ تاکسی و تاکسی ها، ورودی بانک‌ها، ایستگاه ها و اتومبیل آلات آتشنشانی بـه منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی شده و این روند همان‌ گونه ادامه دارد.

 

فرماندار خلیل ‎آباد نیز با تاکید بر پرهیز شهروندان از حضور در اماکن عمومی گفت: بر اساس مصوبات کمیته اضطراری کرونا، بازار روز تعطیل و تا اطلاع ثانوی مراسم در مساجد و تکایا برگزار نمی‎گردد و گندزدایی شهر و روستاها نیز با نظارت مرکز بهداشت شهرستان در حال انجام اسـت.

 

ابراهیم قاسم پور افزود: تدابیر لازم برای رفع نیازهای بهداشتی مردم اتخاذ شده و اکنون مشکل خاصی در شهرستان وجود ندارد.

 

وی از شهروندان خواست بـه شایعاتی کـه در فضای مجازی پخش می شود توجه نکرده و اخبار را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

 

وی ادامه داد: بـه تمامی رفت و آمدهای مسافران نظارت دقیق میشود ودر صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک از سوی مسوولان بهداشتی اقدامات لازم انجام می شود.

 

قاسم پور گفت: شهروندان هر گونه تخلف واحدهای صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

جدیدترین مطالب سایت