پیدا شدن زهرا کوچولو دو ساله بعد از 13 روز (عکس)

پیدا شدن زهرا کوچولو دو ساله بعد از 13 روز (عکس)

دختر گمشده جنجالی پس از حدود 2 هفته بالاخره پیدا شد

 

دختر جنجالی گم شده که حسابی سر و صدا به پا کرده بود پس از حود 2 هفته نزد خانواده خود بازگشت.

 

به گزارش تالاب، دختر گمشده 2 ساله بعد از 13 روز بی خبری پیدا شد. خانواده ی این دختر بچه که نذر کرده بودند اگر فرزندشان پیدا شود بابوس امام رضا بروند راهی مشهد شدند فیلم شادی دسته جمعی مردم از پیدا شدن این کودک را ببینید

 

پیدا شدن دختر گمشده

 

زهرا 2 ساله پس از 13 روز سرگردانی در خیابان های پایتخت در منطقه مرتضی گرد پیدا شد.زهرا کوچولو پس از 13 روز در جنوب تهران پیدا شد  خانواده پس از یافتن گمشده خود به زیارت امام رضا(ع) رفتند.

 

عصر سه شنبه 23 آبانماه سال جاری پدر نگرانی با مراجعه به ماموران پلیس از ماجرای ناپدید شدن دختر 2 ساله اش به نام زهرا خبر داد

 

این پدر 25 ساله در حالیکه اشک می ریخت گفت: ساعت 4 ظهر همسرم و دخترم همراه خواهرم برای خرید به بازار عبدل آباد رفته بودند که در یک لحظه که همسرم دست زهرا رابرای پرسیدن قیمت یک لباس رها می کند دخترم گم می شود.

 

مرد جوان افزود: با همه دوستان و آشنایان همه بازار را جست و جو کردیم اما اثری از دخترم نبود. با ادعای این مرد تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 برای ردیابی دختر گمشده وارد عمل شدند.

 

در حالیکه تجسس ها برای پیدا کردن سرنوشت مرموز زهرا کوچولو ادامه داشت عکس های دختر کوچولو در محل گم شدنش نصب شد و در این مرحله بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس زهرا از شهروندان برای پیدا شدن دخترک در خواست کمک کرد.

 

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر شنبه 6 آذر ماه مردی در تماس با خانواده زهرا کوچولو از پیدا شدن دخترگمشده خبر داد.

 

این مرد به پدر زهرا گفت: دختر بچه ای را در منطقه مرتضی گرد دیدم که سرگردان بود و با توجه به عکسی که در رسانه ها و خیابان ها دیده بودم احتمال می دهم او همان زهرای گمشده باشد.

 

در این مرحله پدر نگران همراه مادرش به سرعت خود را به منطقه مرتضی گرد رساندند و با دیدن دخترشان در خیابان همه رویاهای گمشده شان را به دست آوردند.پدر زهرا که پس از 13 روز دختر بچه اش را در خیابان ها پیدا کرده بود به رکنا گفت:

 

از همان روز گمشدن دخترم برای زهرا نذر کردم که هر وقت پیدا شود به زیارت امام رضا(ع) برویم.

 

بنا به این گزارش، خانواده زهرا کوچولو پس از پیدا شدن دخترشان به سفر مشهد رفته اند و تحقیقات تکمیلی برای 13 روز سرگردانی دختر کوچولو در خیابان های پایتخت در اداره 11 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت