چیپسی به قیمت 200 هزار تومان (+عکس)

چیپسی به قیمت 200 هزار تومان (+عکس)

چیپسی باورنکردنی به قیمت 200 هزار تومان

 

چیپسی جالب و باورنکردنی که قیمتی با تعجبی دارد در این بین این چیپس در کشور سوئد تولید شده و به تعداد محدود وجود دارد.چیپس یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها است که عاشقان زیادی دارد. ما اکنون یک بسته چیپس را 1500 تومان می خریم اما به تازگی چیپس های جدید تولید شده اند که قیمت هر بسته از این چیپس ها 200 هزار تومان است. جالب اینجاست که در هر بسته از این چیپس ها تنها 5 چیپس وجود دارد.

 

چیپسی به قیمت 200 هزار تومان (+عکس)

چیپسی به قیمت 200 هزار تومان 

 

به گزارش تالاب :به جرات می توان گفت که تمام مردم دنیا به شدت عاشق چیپس و برگه های خوشمزه سیب زمینی هستند. این خوراکی دوست داشتنی همه جا در دسترس است و می توان به راحتی و با قیمتی ارزان آن را تهیه کرد. اما موردی که ما قصد داریم به آن بپردازیم، نشان می دهد که برخی موارد برای خوردن آن باید هزینه زیادی پرداخت کنیم.

 

یک کارخانه مواد غذایی سوئدی، بسته چیپسی درست کرده که 200 هزار تومان (56 دلار) قیمت دارد. با این حال، خبری از تعداد زیاد برگه های سیب زمینی نیست و تنها پنج عدد از آن ها در جعبه یافت می شود.

چیپسی به قیمت 200 هزار تومان (+عکس)

چیپسی به قیمت 200 هزار تومان 

 

این کار برای اهداف تجاری انجام گرفته، اما به نظر می رسد چیپس ها بسیار ماهرانه ساخته شده اند. موادی مانند قارچ، شوید، پیاز، طعم دهنده و سیب زمینی های جمع آوری شده از تپه «Ammarnäs» (جایی که تعداد سیب زمینی های آن بسیار محدود است) برای ساخت این چیپس به کار گرفته شده اند. به گزارش سماتک تنها 100 جعبه از این چیپس ها ساخته شده و همه آن ها به فروش رفته است.

 

جدیدترین مطالب سایت