گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

گروهک تروریستی تجزیه طلب الاحوازیه کجاست؟

گروهکی تروریستی که بصورت وحشیانه اقدام به عملیات تروریستی میکند و برایش عرب و فارس فرقی نمیکند ؛  چون می داند ملت ایران هزاران سال است با هم در زیر پرچم ایران زندگی می کنند. به گزارش تالاب صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، چند فرد مسلح مراسم رژه رابه‌رگبار بستند. صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، چند فرد مسلح مراسم رژه رابه‌رگبار بستند.

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

حمله تروریستی گروهک الاحوازیه 

 

اخبار اولیه حاکی از ان بود که تعدادی دراین حمله تروریستی به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شده‌اند. بعد از گذشت یک ساعت از این حمله، گروه تروریستی “الاحوازیه” مسئولیت این حمله رابه عهده گرفت.

 

صلاح ابوشریف سخنگوی این گروه تروریستی در مصاحبه با تلویزیون اینترنشنال حمله امروز به مراسم رژه را رسما در راستای عملیات هاي‌ الاحوازیه اعلام کرد.

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

گروه تروریستی الاحوازیه

حزب «تضامن الدیمقراطی الاهواز» درسال 2003 در انگلستان اعلام موجودیت کرده و علم مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را بلند کرد.

«منصور عبدویس» مشهور به «منصور سیلاوی» که همه ی وی را به مشکلات خانوادگی و عصبی مزاج بودنش می‌شناختند، مسئولیت این گروه انگلیسی رابه عهده گرفت. برای این که دولت انگلیس از نزدیک فعالیت‌هاي‌ حزب خود ساخته را رصد کند، نماینده تام الاختیار خود به نام «دانیل برت» عضو حزب کارگر رابا عنوان مسئول انجمن دوستی عرب‌هاي‌ ایران و انگلیس درکنار حزب تضامن قرار میدهد.

 

حزب تضامن برای سر پوش گذاشتن بر رسوایی‌هایش و دادن گزارش کار بابت دریافت پول‌ از انگلیس، سلسله ترورهای خودرا در خوزستان به راه انداخت و برای خوش خدمتی بیشتر ضمن همگرایی با گروه‌هاي‌ تروریستی، اقدام به اجرای برنامه در شبکه ماهواره‌اي «تیشک» متعلق به گروهک تروریستی موسوم به پژاک کرد.

پس از مرگ منصور عبدویس، «عدنان سلمان»؛ فردی که تا چندی پیش در ایران راتتدگی میکرد و از حداقل سواد خواندن و نوشتن برخوردار بوده، با کنار زدن نیروهای قدیمی گروهک از جمله جلیل شرهانی، موسی شریفی، وجدان عفراوی، کریم عبدیان، ناهی ساعدی، یاسین غبیشی و… مسئولیت گروه رابه عهده گرفت.

 

همان طور که گفته شد تشکیلات نظامی و تروریستی الاحوازیه و شاخه نظامی ان موسوم به محی الدین آل ناصر، از اواسط سال1375 با هدف مقابله با جمهوری اسلامی و تجزیه خوزستان فعالیت خودرا آغاز نمود. این گروه که بازوی نظامی جبهه التحریر، جنبشی نظامی که در عراق مستقر بود، آشکارا شیوه مسلحانه و تروریستی را برگزید.

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

الاحوازیه

 

افراد این گروهِ نژادپرست اعتقاد دارند که باید مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها و آزادی عربستان «استان هاي‌ خوزستان، بوشهر و هرمزگان و جزایرخلیج فارس!» بی رحمانه ادامه داشته باشد. آن ها جزایر سه گانه ابوموسی و تنب را نیز بخشی از خاک اعراب میدانند و علاوه بر ان در نقشه هاي‌ خود عنوان خلیج عربی رابه جای خلیج فارس برگزیده اند.

اکنون سی سال پس از پایان دفاع مقدس، گروه تروریستی الاحوازیه با کمک گروه تروریستی داعش و با کمک مالی مستقیم دولت هاي‌ عربی در منطقه که سیاست هاي‌ ایران ستیزانه را پیگیری می‌کنند میخواهند شکست در هشت سال جنگ تحمیلی را جبران کرده و برای جدایی خوزستان از ایران برنامه ریزی کنند.

 

الاحوازیه به روایت آمار :

 

زمان پیدایش گروه: اواسط سال 1375

علت پیدایش: مقابله با جمهوری اسلامی و تجزیه خوزستان

عقاید: مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها «غیرعرب ها» و آزادی عربستان «استان هاي‌ خوزستان، بوشهروهرمزگانوجزایرخلیج فارس!»

 

اهداف: براندازی جمهوری اسلامی ايران از طریق قیام مسلحانه

وابستگی: بازوی نظامی جبهه التحریر، جنبشی نظامی که در عراق مستقر بود

رهبر معنوی: حبیب نبگان، ساکن دانمارک

 

رهبر نظامی: حبیب نبگان، ساکن دانمارک

حمایت معنوی: طاهر آل نعمه در کانادا، موسوی در حزب النهضه و ابوبشار، محمود احمد، رئیس جبهه دموکراتیک خلق عرب در انگلیس و کشور های هلند، دانمارک و سوئد و سازمان سيا

 

حمايت مادی و تسليحاتی: براساس اسناد منتشره ویکی لیکس حبیب نبگان و احمد نیسی درسال ۱۳۸۴ بعد از فرار از کشور به اتفاق فردی بنام فرید مقیم کشور امارات با سفیر ایالات امریکا در امارات ملاقات و ضمن توضیح در مورد چگونگی بمب گذاری هاي‌ خود در اهواز از وی تقاضای پناهندگی و ملاقات با اعضای سازمان سیا می نمایند.

 

مکان استقرار: دانمارک، سوئد و هلن

محدوده فعالیت: فعاليت نظامی در منطقه جنوب ايران و فعاليت مجازي با راه اندازی سایت احوازنا

وضعیت گروه: نیمه فعال

 

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

این گروه به مشی مسلحانه اعتقاد دارند. به شدت ضدایران و ضدغیرعرب هستند، در حالی‌که دیگران را نژادپرست و فاشیست میدانند، خود نژادپرست بوده و به شدت روشی فاشیستی دارند.

 

برای نمونه با افتخار ویدیویی از درگیری یک عرب و فارس، به گفته خودشان اشغالگر، را در تارنمای خود گذاشته اند. بمب گذاری هاي‌ سال ۱۳۸۴ در اهواز نیز از اقدامات خشن این گروه است.

 

این گروه با بی رحمی تمام، از این جنایات از جمله بمب گذاری در فرمانداری اهواز که به شهادت بیش از ۱۱ تن و مجروح شدن بیش از ۸۷ تن از هم میهنانمان انجامید و بمب گذاری در ساختمان منابع طبیعی اهواز فیلمبرداری کرده ودر اینترنت منتشر کردند.

 

گروه تروریستی الاحوازیه که درسال هاي‌ اخیر برنامه ریزی هاي‌ متعددی برای ناامن کردن اهواز رابه اجرا گذاشته ودر جریان اعتراضات مردمی نیز نقش مهمی در به خشونت کشیدن این اعتراضات داشت، میـــخواهد از طریق بی ثبات کردن منطقه، زمینه را برای جدایی خوزستان از ایران فراهم کند. همان اقدامی که صدام با حمله به ایران سعی کرد ان رابه ثمر برساند اما شکست خورد.

 

این تشکیلات از بدو تأسیس تا خرداد ۱۳۸۴ اقدام به جذب و آموزش بیش از سی نفر از عناصر دارای تفکرات تجزیه طلبانه و مساعد انجام اقدامات عملیاتی برای وارد شدن به فاز نظامی و… نمود.

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

 

تشکیلات تروریستی مذکور اقدام به بمب گذاری در فرمانداری اهواز، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، سازمان مسکن وشهرسازی، شرکت طرح توسعه نیشکر خوزستان، چاه عدد ۱۷۹ نفت، دو محل از خطوط لوله ورودی و خروجی منتهی به چاه ۱۷۹؛ خطوط لوله نفت آبادان رابه ترتیب در تاریخ ۱۰شهریور۱۳۸۴ و ۷آبان۱۳۸۴؛ اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان، بانک سامان منطقه کیان پارس، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان، فرمانداری هاي‌ آبادان و دزفول نمودند.

 

در اثر این عملیات ها تعداد ۱۴ نفر از هموطنان ستمدیده و بی گناه شهید و بیش از ۱۵۰ نفر نیز مجروح شدند و خسارات مالی بسیار هنگفتی نیز به اماکن دولتی و خصوصی وارد شد.

 

از دیگر جنایات این گروه بمب گذاری ۲۳ مهر در خیابان نادری در ماه رمضان ودر شلوغ ترین زمان ممکن، ساعتی پیش از اذان مغرب، بود که به کشته شدن ۶ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ تن انجامید. اوج بی شرمی و بی رحمی این گروه آنجا بود که ابتدا یک بمب صوتی و هنگامیکه مردم در محل جمع شدند بمب اصلی منفجر شد. در میان کشته شدگان و مجروح ها تعداد زیادی عرب نیز وجود داشت!

 

نکته جالب ماجرا آن جاست که سایت وابسته به شبکه سعودی العربیه به گونه اي حادثه تروریستی اهواز را مورد پوشش خبری قرار داده که حمایت تلویحی ان از عوامل تروریستی را آشکار می سازد. این شبکه سعودی بجای «حادثه تروریستی» از «حمله مسلحانه» در خصوص رویداد های امروز اهواز استفاده کرده است.

 

این شبکه سعودی همچنین در جریان پوشش مغرضانه از حادثه تروریستی امروز در اهواز، اعلام کرده که سپاه پاسداران ایران، گروه الاحوازیه رابه دست داشتن در حادثه اهواز متهم کرده است.

 

العربیه به گونه اي اقدام به پوشش حادثه تروریستی اهواز کرده است که گویی گروه الاحوازیه دراین حادثه دست نداشته و تنها از سوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به دست داشتن در حادثه متهم شده است.

گروهک تروریستی الاحوازیه کیست ؟ (+ توضیحات)

تروریست ها بدانند که خیال خام ایجاد تفرقه و آرزوی پوچ تجزیه ایران رابه گور خواهند برد.
چشمان میهن؛فرزندان این سرزمین بیدارند.

 

منبع : باشگاه خبرنگارن جوان

جدیدترین مطالب سایت