گودالی که انفجار گاز در تهران ایجاد کرد (+عکس)

گودالی که انفجار گاز در تهران ایجاد کرد (+عکس)

حادثه انفجاز لوله گاز تهران – شهران

انفجاز لوله گاز در شهر شهران تهران باعث ایجاد گودالی بسیار عظیم شد. جانشین رییس پلیس راهور پایتخت نیز با اشاره به ایجاد شدن گودالی با عمق حدود ۱۰۰متر و عرض ۵۰متر در حادثه انفجار گاز بامدادی منطقه کوهسار، محدودیت‌های ترافیکی در این منطقه را تشریح کرد و از رانندگان خواست تا از تردد غیرضروری به سولقان و کن پرهیز کنند.

 
به گزارش تالاب به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی اظهار کرد که این حادثه در تقاطع ادهمی کوهسار به وقوع پیوست و با توجه به اصلی بودن این تقاطع، لازم است تا رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند، با توجه به محدودیت‌های اعمالی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.
 
مسیرهای محدود شده در پی این حادثه عبارت است از میدان شهران به سمت غرب، خیابان کوهسار از بزرگراه آبشناسان به سمت شمال و خیابان کوهسار از بالاتر از تقاطع عباسی به سمت جنوب که به دلیل گودال ایجاد شده در این محدوده، مسدود شده‌اند.

گودالی که انفجار گاز در تهران ایجاد کرد (+عکس)

عکس از گودال شهران

 

به گفته وی، رانندگانی که قصد عبور به سمت شمال و جنوب کوهسار را دارند می‌توانند از مسیرهای آبشناسان شرق و خیابان عباسی و همچنین خیابان عباسی به سمت شرق و میدان شهران به سمت جنوب استفاده کنند. با توجه به گودال ایجاد شده به نظر می‌رسد انسداد به وجود آمده تا چند روز آینده ادامه داشته باشد و از این‌رو لازم است تا رانندگان نسبت به محدودیت‌های اعمال شده توجه کافی داشته باشند.

 
 
جدیدترین مطالب سایت