پارک جالب خودروی آئودی جنجال آفرید + عکس

پارک جالب خودروی آئودی جنجال آفرید + عکس

 

روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اقدام راننده خودروی «آئودی» به پارک کردن در فاصله چند میلیمتری از خودروی «اپل کورسا» یک خانم راننده، دردسرساز شد.

 

در حالی که کم توجهی به همه بخش های قوانین رانندگی، از جمله استفاده از فضاهای حاشیه خیابان ها و داخل پارکینگ ساختمان ها در کشورمان متاسفانه رایج است و جریمه های رانندگی هم نتوانسته در این زمینه چندان اثرگذار باشد، عادت به رعایت قانون چنان در میان مردمان کشورهای اروپا نهادینه شده که در صورت تخلف (به ظاهر ساده برای ما رانندگان ایرانی)، آن را برجسته می کنند.

 

البته در برخی زمینه ها پیشرفت کرده ایم، از جمله در بستن کمربند ایمنی که علت آن این بوده که همگان به اهمیت شخصی آن پی برده اند؛ اما در باقی موارد، چون این احساس ایجاد نشده، کسی توجه زیادی نمی کند.

 

در واقع آن قدر چنین تخلف هایی دراروپا و دیگر کشورهای برخوردار از نظم ترافیکی در گوشه و کنار جهان، کم اتفاق می افتد که به محض تخلف یک راننده، متخلف به سرعت شناسایی می شود؛ خوب است نکته مثبت را از دیگران بیاموزیم و آن اینکه ما هم می توانیم چنین نظمی را در شهرها و جاده هایمان برقرار کنیم. راه دور نرویم همین جزیره کیش خودمان، اگر سفری رفته باشید، تفاوت فرهنگ رانندگی را به وضوح می بینید.

 

در خبر «دیلی میل» آمده است خانم راننده مجبور شد نیم ساعت معطل بماند تا مشکل برایش حل شود . وی می گوید ابتدای با دیدن اینکه راننده کناری خودرویش را تا این حد نزدیک خودروی من پارک کرده، از این جهت نگران شدم که چطور خودرویم را از پارک درآورم؛ بعد متوجه شدم که مشکل اساسی، سوار شدن به خودروست، نه خارج کردن آن.

 

این حادثه در ساختمانی چند طبقه در منطقه ناتینگهام رخ داد. خانم راننده 27 ساله می گوید مردی حدود 25 ساله که لباسی روشی به تن داشت، این طور خودرویش را پارک کرده بود و پس از نیم ساعت، خودرویش را جا به جا کرد و برد.

 

در این میان، نکته جالب دیگر این است که راننده متخلف، چنان خودرویش را با دقت و بی آنکه آسیبی به خوردوی خودش یا کناری وارد شود، پارک کرده و از پارک درآورده است!

 

خانم رانننده می گوید از اینکه راننده تا چه حد بی فکر بوده، متعجب شده است.

 

وی می گوید: عکس های این اتفاق را در صفحه شخصی ام در شبکه اجتماعی گذاشتم و صدها تن درباره آن نظر دادند.

 

پارک جالب خودروی آئودی جنجال آفرید + عکس

 

پارک ماشین آئودی

 

پارک جالب خودروی آئودی جنجال آفرید + عکس

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

 

جدیدترین مطالب سایت