کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس (+عکس)

کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس (+عکس)

کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس …“کریس اوکویین”، معاون فرمانده پلیسِ گشتِ بزرگراه کالیفرنیا ضمن تلاش برای توجیه این مسئله گفت: این زن در حال حرکت در مسیر خروجی کنار بزرگراه بود و سپس بازگشت و به داخل بزرگراه رفت و جان خود و سایر رانندگان را به خطر انداخت، زیرا هیچکس تصور نمی‌کند که عابری پیاده ناگهان وسط بزرگراه ظاهر شود. اوکویین افزود: این یکی از آن شرایطی است که ما درباره آنچه رخ داده و چرا این اتفاق افتاده (کتک خوردن این زن به دست پلیس) تحقیق خواهیم کرد.

 

به گزارش آسوشیتد پرس، تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که پلیس آمریکا در ایالت کالیفرنیا، یک زن بی‌خانمان را به باد کتک گرفت.

 

تصاویر ویدیویی آماتور (غیرحرفه‌ای) که یکی از رانندگان در بزرگراه شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا تهیه کرده و متعاقباً شبکه تلویزیونی آسوشیتد پرس اصالت و درستی این تصاویر را تأیید و آن را پخش کرده است، نشان می‌دهد که یکی از افسران پلیس لس‌آنجلس، زنی بی‌خانمان را در کنار بزرگراه روی زمین انداخته و او را به شدت کتک می‌زند و بارها با مشت به سر و صورت او می‌کوبد.

 

کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس (+عکس)

 

به گزاش تالاب : “دیوید دیاز”، راننده‌ای که شخصاً این تصاویر آماتور را برداشته و سپس آن را به رسانه‌های تصویری از جمله آسوشیتد پرس، داده است در گفتگوی تلفنی با خبرنگار آسوشیتد پرس گفت: این زن در حال خارج شدن از بزرگراه بود و در مسیر خروجی کنار بزرگراه قرار داشت و تنها دلیلی که وی به سوی بزرگراه بازگشت این بود که این افسر پلیس با صدای بلند سر او فریاد کشید و او را صدا زد (وگرنه این زن صرفاً به راه خود در مسیر خروج از بزرگراه همچنان ادامه می‌داد و هیچ نیازی به کتک زدن وی نبود).

 

در این تصاویر صدای تصویربردار شنیده می‌شود که هنگام تصویربرداری با خودش می‌گوید: “این خشونت و بی‌رحمی پلیس (آمریکا) است.”

کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس (+عکس)

 

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد: پس از آنکه افسر یاد شده‌ی پلیس این زن را کتک می‌زند، یک مرد با لباس معمولی (غیرنظامی) می‌آید و به این افسر پلیس کمک می‌کند که به آن زن دستبند بزند. اوکویین بعداً گفت که آن مرد نیز افسر پلیس بوده که در ساعت کاری نبوده و از اینرو لباس معمولی به‌تن داشته است.

 

گزارش پلیس لس‌آنجلس حاکی از آن است که این زن هیچ آسیبی ندیده است! اگر این تصاویر توسط دیوید دیاز تهیه نشده بود، معلوم نبود پلیس آمریکا اصولاً به کتک زدن این زن اذعان می‌کرد. در حال حاضر، افسر پلیسی که این زن را به شدت کتک زده، تا پایان تحقیقات در این رابطه، به مرخصی اجباری فرستاده شده است. پلیس کالیفرنیا نام و هویت این افسر خاطی پلیس را افشا نکرده است

 

.
کتک زدن یک زن بی خانمان توسط پلیس (+عکس)

 

این تصاویر، توجه رهبران حقوق مدنی محلی را در ایالت کالیفرنیا به خود جلب کرده است و بسیاری از این رهبران گفته‌اند که ما از این نوع رفتار خشونت‌آمیز پلیس با یک زن بی‌دفاع، حیرت‌زده و خشمگین شده ایم. مثلاً اِرل اوفاری هاچینسون، یکی از فعالان اجتماعی محلی در لس‌آنجلس گفت: ما تقریباً مطمئن هستیم که این شخص، زنی بی‌خانمان بوده که حتی شرایط سلامت روحی و روانی او مشخص نبوده است. واضح است که اگر شخصی در کنار بزرگراه باشد، این حدسی منصفانه خواهد بود که شاید مشکلی وجود داشته باشد (و پلیس باید به چنین فردی کمک کند، نه این که او را به باد کتک بگیرد).

 

معاون فرمانده پلیس بزرگراه کالیفرنیا گفت: گزارش این واقعه که پلیس تهیه کرده است، حاکی از آن است که این زن که نامش را به افسر پلیس نگفته بود، هیچ صدمه یا جراحتی ندیده است. در حال حاضر، شرایط سلامت روحی و روانی این زن در دست بررسی است.

 

جدیدترین مطالب سایت