سوسک هایی که از داعش هم ترسناک تر هستند + عکس

سوسک هایی که از داعش هم ترسناک تر هستند + عکس

سوسک هایی که از داعش هم ترسناک تر هستند. مشکل حمله سوسک ها به نیروهای مبارز با گروه تروریستی گروه تروریستی داعش بسیار عجیب است.

 

نیروهای پیشمرگه کرد در عراق به تازگی با خطری جدی تر از گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش مواجه شده اند. این خطر جدید، هجوم گسترده سوسک های سیاه است. هزاران عدد از این حشرات وارد پایگاه های نظامی، بیمارستان ها و محل زندگی این نیروهای کرد در خط مقدم شده اند. تعداد این سوسک ها در برخی مناطق استان نینوای عراق به شدت افزایش یافته است.

 

گفته می شود فیلم هایی از حرکت این سوسک ها در محل خواب نیروهای پیشمرگه و مکان غذاخوری انها منتشر شده است.

 

یکی از نیروهای پیشمرگه با ابراز نگرانی در این خصوص گفت: “ما از گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش نمی ترسیم؛ بلکه با این حشرات مشکل داریم. حتی نمی توانیم بخوابیم. نمی‌توانیم غذا بخوریم. اگر به همین شیوه پیش برود، این سوسک ها به شهرهای بزرگ‌تر نیز هجوم می برند.”

 

این نیروی پیشمرگه همچنین گفت: به خاطر هجوم سوسک ها با مشکلات سلامت مواجه شده ایم. اما این نمیتواند روی روحیه ما تأثیر منفی بگذارد. ما همچنان عناصر گروه تروریستی گروه تروریستی داعش را نابود خواهیم کرد.

 

نیروهای پیشمرگه کرد یکی از مؤثرترین گروه هایی هستند که در خاک عراق با گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش مبارزه میکنند.

 

سوسک هایی که از داعش هم ترسناک تر هستند + عکس

سوسک داعش

سوسک هایی که از داعش هم ترسناک تر هستند + عکس

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد «+عکس»

 

عکس هایی از خلبانی که داعش آتش زد !

جدیدترین مطالب سایت