زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

این دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد، این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزادش را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد.

 

به گزارش سایت تالاب “کسیدی گودیسون” 14 ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد، او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است . داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله 750 هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی میشوند.

زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

تالاب :این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود. او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است.

 

زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

سه روز بعد از این حادثه زمانیکه مادرش در حال تمییز کردن اتاق بود متوجه جعبه کفش شد و زمانیکه جسد یک نوزاد را در آن دید با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست این دختر رو شد.

مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند.

 

منبع : پرداد

جدیدترین مطالب سایت