فتوای عجیب شیخ سعودی در مورد ریختن خون محسن رضایی

فتوای عجیب شیخ سعودی در مورد ریختن خون محسن رضایی

اخبار و حواشی پیرامون اتفاقات جنجالی اخیر میان ایران و عربستان همچنان منتشر می شود و در جدیدترین نوع این اخبار یک شیخ سعودی فتوای عجیبی داده است.

 

پس از جنجالهای اخیر میان عربستان و ایران و عصبانیت عربستان از برجام ، و تلاشهای عربستان برای تحریک ایران و به آشوب و جنگ کشاندن منطقه ، در اقدامی عجیب آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی خون سرلشکر رضایی را مباح اعلام کرد و وی را تهدید به قتل کرد . صفحه هواداران محسن رضایی با انتشار این عکس در اینستاگرام خبر داد:

 

مفتی اعظم عربستان سعودی خون سرلشکر رضایی را مباح اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری الوحده، مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می کنند مباح دانست.

 

فتوای عجیب شیخ سعودی در مورد ریختن خون محسن رضایی

 

به گزارش این پایگاه خبری شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ که در یک مصاحبه تلفنی با شبکه اخباریه حاضر شده بود بیان داشت: آن جنرال ایرانی و یا کسانی که عربستان که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است و آل سعود که خادمین این حرمین هستند را تهدید کند سزایشان مرگ و خون آنان مباح است.

 

شایان ذکر است پس از قطع روابط دیپلماتیک عربستان و ایران،این واکنش مفتی سعودی در حالی بیان می شود که محسن رضایی عربستان سعودی را از آغاز جنگ بر حذر دانسته و آنان را از تبعات آتشی که دامنگیرشان خواهد شد، مطلع ساخته بود.

 

احتمال شروع شدن جنگ جهانی سوم از نظر محسن رضایی

وقتی همسر مخفی پادشاه او را تهدید می کند + عکس

عکس های جدید از شبکه اجتماعی هنرمندان ایرانی (38)

 

جدیدترین مطالب سایت