زایمان زن حامله اصفهانی در توالت + تصاویر

زایمان زن حامله اصفهانی در توالت + تصاویر

خبر وحشتناک زیمان زنی اصفهان و گیر افتادن نوزاد در سوراخ توالت پس از زایمان همه را شوکه کرد. زن حامله اصفهانی در دستشویی فارغ شد و نوزاد این مادر به داخل سیفون توالت افتاد و گیر کرد. جنین 7 ماهه ای که بر اثر زایمان ناگهانی مادرش در داخل توالت منزلی واقع در شهر بادرود نطنز، در سیفون دستشویی گرفتار شده بود به همت کارشناسان فوریتهای پزشکی این شهرستان از مرگ حتمی نجات یافت.

 

محمد احمدی یکی از تکنسینهای حاضر در این ماموریت فوریتهای پزشکی گفت: ساعت 10 و 50 دقیقه ی صبح روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری، اتاق فرمان فوریتهای پزشکی در تماسی با پایگاه ما اعلام کرد که مادر بارداری در دستشویی منزلی واقع در خیابان استادیوم بادرود نطنز زایمان کرده و فرزندش در سیفون دستشویی گرفتار شده است.

 

زایمان زن حامله اصفهانی در توالت + تصاویر

وی در ادامه افزود: بعد از دریافت این گزارش بلافاصله در صحنه ی حادثه حاضر و پس از کنترل شرایط، متوجه شدیم که نوزاد این زن 42 ساله که ماه هفتم بارداری خود را پشت سر می گذاشت، از رحم مادر خارج و سر وی داخل سیفون توالت گرفتار شده است.

 

به گزارش تالاب : پس از مشاهده ی وضعیت موجود، شرایط جسمی مادر را با انجام اقدامات درمانی اولیه کنترل کردیم؛ اما از آنجایی که نوزاد در این موقعیت تنها از طریق بند ناف امکان تنفس کردن و زنده ماندن را داشت، چنانچه بند ناف او از مادر جدا می شد احتمال ادامه ی زندگی برایش ناممکن بود لذا سریعا با استفاده از یک چکش، سنگ سیفون توالت را به آرامی شکسته و سر نوزاد را رها کردیم.

 

این تکنسین اورژانس 115، جنسیت نوزاد را پسر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از نجات نوزاد، وی را که از ناحیه ی دست و پا مقداری دچار کبودی شده بود مورد درمان اولیه قرار داده و سپس با وضعیتی بسیار مناسب و مطلوب توسط آمبولانس به بخش نوزادان بیمارستان فاطمیه ی بادرود منتقل کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مادر 42 ساله را نیز که ششمین بارداری خود را پشت سر گذاشته بود، جهت اقدامات درمانی لازم به بخش مامایی بیمارستان مذکور انتقال دادیم و خوشبختانه در حال حاضر مادر و نوزاد از وضعیت جسمانی بسیار خوبی برخوردار هستند.

 

جدیدترین مطالب سایت