آیا روستاییان هم وام اشتغال دریافت میکنند ؟

آیا روستاییان هم وام اشتغال دریافت میکنند ؟

وام مشاغل برای روستاییان 

 

طبق لایحه جدید دولت درسال 97 گفته شده است که وام به روستاییان مشاغل می رسد . 

 

وام اشتغال , رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای حمایت از مشاغل روستایی گفت: اعطای وام ۴ تا ۶ درصدجهت ایجاد صنایع تولیدی و شکوفا کردن اقتصاد روستایی در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش تالاب ، علی لاریجانی عصر امروز در ملاقات با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکل پسماندها اظهار داشت: مسئله پسماندها بسیار اذيت‌ دهنده است و دولت در لایحه بودجه به آن دقت داشته است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای حمایت از مشاغل روستایی گفت: اعطای وام 4 تا 6 درصد به جهت ایجاد صنایع تولیدی و شکوفا کردن اقتصاد روستایی در دستور کار قرار دارد.

آیا روستاییان هم وام اشتغال دریافت میکنند ؟

وام اشتغال

 

لاریجانی با بیان این که اجرای پروژه حمایت از مشاغل روستایی در حوزه اشتعالزایی تاثیر بسیار مثبتی دارد عنوان داشت: استان گیلان با دارا بودن تماس آبی با سایر کشورها ظرفیت عظیمی در توسعه استان و کشور از طریق صادرات دریایی دارد.

 

رئیس قوه مقننه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آب در استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان نباید از پرداختن به صنعت غافل بماند زیرا ایجاد مشاغل صنعتی هیچ تعارضی با حفظ محیط زیست ندارد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 500 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زده در کشور وجوددارد که 90 درصد آن بعد از تولید باید به بخش خصوصی داده شود.

 

لاریجانی تاکید کرد: کشور بودجه کافی برای پايان این پروژه‌ها را ندارد پس می ‌بایست پايان این پروژه‌ها را در اخنیار بخش خصوصی قرار داد تا هم کشور هزینه کمتری کند و هم پروژه‌ها اجرا شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت