زمان پرداخت سهام عدالت مشخص شد !

زمان پرداخت سهام عدالت مشخص شد !

سهام عدالت زمان پرداخت 

 

سهام عدالت این روز ها بسیار بر سرزبان ها افتاده است در ادامه می‌توانید با دوران پرداخت سهام عدالت تالاب را دنبال نمایید. 

 

سهام عدالت , رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است ودر دوران لازم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

به گزارش تالاب به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ میرعلی اشرف ‌پوری‌حسینی در درمورد آخرین حالات واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ سهام عدالت گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است ودر زمانش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که سودها را زودتر پرداخت کنیم. هدفمان این است که همانگونه که خرد خرد سود تقسیمی مجامع شرکتهای سرمایه پذیر را دریافت میکنیم انها رابه مشمولان پرداخت کنیم.

 

رییس کل سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: برای پرداخت سود قرار نیست از کسی اجازه بگیریم چراکه در گذشته مصوبات را دریافت کردیم و تنها پاره اي از کارهای اداری باقی مانده است.

 

‌پوری حسینی در جواب به این که تخمین می‌زنید چه زمانی سود به حساب مشمولان واریز شود گفت: دراین مورد قولی نمیدهم که بدقول نشویم.

 

وی در جواب به این که آیا مبلغ سود مشمولانی که یک میلیون تومان سهام عدالت دارند همان حدود ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود، گفت: بله قرار نیست چیزی عوض شود مصوبات و نفرات معلوم هستند. ما قبلا این رقم را پیشبینی میکردیم که در حال حاضر خوشبختانه حدسمان محقق شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت