تجاوز جنسی به زور دو پسر به دختران دبیرستانی

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی به زور دو پسر به دختران دبیرستانی

تجاوز جنسی به زور به دختران دبیرستانی

تجاوز زوری به دختران دبیرستانی در مشهد , دو جوان با سوار بر موتور به اغفال دختران مشغول بودند و پس از انتقال دختر به مکان مورد نظر به وی تجاوز می کرده اند. دو متجاوز که با فریب دختران نوجوان دانش آموز آنان را می ربودندو به خانه مجردی شان می بردند به دام پلیس مشهد افتادند.

 

سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم ، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با رکنادر تشریح عملیات شناسایی و دستگیری دو عامل اغفال دانش آموزان دختر گفت:با اعلام ناپدید شدن یکی از دختران دانش آموز توسط مسوولان مدرسه و پدر و مادر این دختر و نگرانی شدید از این بابت هماهنگی هاي لازم با توجه به اهمیت موضوع به عمل آمده و دستورات برای پیگیری این پرونده صادر شد.

 

 به گزارش تالاب وی گفت:هدایت این پرونده را سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد بر عهده داشت و تیم هاي آگاهی کلانتری پنج تن مشهد با تحقیقات گسترده دریافتند جوانی موتورسوار دختر نوجوان را اغفال و سوار بر موتورش وی را به مکان نامعلومی انتقال داده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: پس از دقایقی پدر و مادر این دختر دانش آموز در تماس با ماموران پلیس اعلام کردند مردی جوان نقشه اي شیطانی برای فرزندشان داشته که دختر نوجوان به نام فرشته موفق به فرار« Escape» از خانه مجردی این شیطان «Evil » شده است.

 

سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم گفت: بدین ترتیب ماموران کلانتری ۳۸پنج تن با پیگیری هاي گسترده جوان موتور سوار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری او وارد عمل شدند.وی تصریح. کرد: دراین مرحله خانواده چند دانش آموز دیگر نیز که از مزاحمت هاي پسر جوان در مسیر مدرسه برای فرزندان شان خسته شده بودند

تجاوز جنسی به زور دو پسر به دختران دبیرستانی

تجاوز جنسی به زور در ایران

از پسر جوان شکایت کردند و ماموران دراین مرحله موفق به دستگیری احسان 22 ساله شدند.تحقیقات برای کشف اقدامات مجرمانه این پسر جوان که از طریق پیامک و شبکه هاي مجازی طعمه هاي خودرا از بین دختران دانش آموز انتخاب کرده و نقشه پلیدی در سر داشت ادامه دارد.

 

رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت:ماموران کلانتری پنج تن هم زمان با اجرای این ماموریت ضربتی به سرنخ هاي دیگری نیز از دام پهن شده برای دختران دانش آموز دریک فروشگاه محصولات فرهنگی که در مسیر معاشرت دانش آموزان بود خبر داد.

 

سردار بهمن امیری مقدم گفت:این متجاوزنیز با اغفال دختران نوجوان و کم سن و سال قصد سو استفاده داشت که نتوانست نقشه خودرا عملی کند و تنها با چند دختر رابطه دوستی برقرار کرده بود که با اعلام شکایت والدین این دختر و با توجه به مستنداتی که پلیس در اختیار داشت او دستگیر شد

 

به گزارش تالاب و تحقیقات از این متهم نیز ادامه دارد.سردار بهمن امیری مقدم با اشاره به این مطلب که پلیس خراسان رضوی با همکاری آگاهانه مردم و به پشتوانه حمایت هاي دستگاه قضایی با افرادی که نیت هاي پلیدی در سر می پرورانند و نظم و آرامش امنیت شهروندان را خدشه دار می‌کنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

 

وی از همکاری مسوولان مدرسه و خانواده دختر ناپدید شده تشکر کرد و از خانواده ها خواست در فضایی دوستانه ضمن کنترل بر رفت و آمدها و همچنین نحوه استفاده فرزندان خود از شبکه هاي اجتماعی در مورد عواقب رفتارهای خطرناک نیز به فرزندان خود آگاهی لازم را ارایه دهند.

 

منبع:jamejamonline.ir

جدیدترین مطالب سایت