همخوابی مرد با جسد همسرش در کرج (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
همخوابی مرد با جسد همسرش در کرج (عکس)

6 روز جنازه زن در کنار همسرش 

 

یک مرد کرجی پس از فوت کردن همسرش وی را خاکسپاری نکرد و با خود همخواب کرد در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید .

 

مرد معتاد پس از شش روز زندگی با جسد همسرش، ماجرا رابه پدرش گفت و همراه او به کلانتری رفت تا تسلیم شود.

 

به گزارش تالاب پنجشنبه 20 مهر امسال یکی از ماموران کلانتری کرج با قاضی ایوب ابراهیمیان، بازپرس کشیک مخصوصاً قتل کرج ارتباط گرفت و وی را در جریان کشف جسد زنی جوان در یکی از ساختمان‌هاي مسکن مهر ماهدشت خبر داد.

 

همخوابی مرد با جسد همسرش در کرج (عکس)

 

بازپرس جنایی همراه تیمی از کار آگاهان پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در آپارتمانی که جسد کشف شده بود، حاضر شدند. انها دیدن کردند جسد متعلق به زنی جوان هست که داخل پتویی پیچیده شده ودر یکی از اتاق‌‌هاي آپارتمان بدون سکنه در طبقه پنجم ساختمان افتاده هست.

 

بررسی‌ هاي نخست نشان می‌داد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و بنظر می رسید چند روزی از مرگش می‌گذرد. با هماهنگی قضایی جسد مقتول به دکتری قانونی منتقل شد. تحقیقات نخست قضایی نشان می‌داد مقتول در آپارتمان دیگری در همان طبقه همراه شوهرش که معتاد شیشه‌اي هست زندگی می‌کرده و ساعاتی پیش شوهر او با حضور در کلانتری خودرا تسلیم و راز قتل را فاش کرده هست.

 

با هماهنگی‌هاي قضایی مرد همسرکش برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

 

متهم به افسر پژوهش گفت: من ابتدا به هروئین اعتیاد داشتم و بعد از مدتی مصرف شیشه را آغاز کردم. ده سال قبل که برای خرید موادمخدر به یکی از بوستان‌هاي کرج رفته بودم در آنجا با همسرم آشنا شدم, که او نیز اعتیاد داشت و برای خرید مواد آمده بود. همین باعث آشنایی‌مان شد و بعداز چند ماه باهم ازدواج کردیم.

 

من و همسرم هر دو بیکار بودیم. گاهی مواقع خانواده‌ام هزینه زندگی‌مان را فراهم سازی میکردند اما بعد از مدتی کمک‌هایشان قطع شد. تصمیم گرفتیم با برداشتن ساکی در سطح شهر پرسه بزنیم و با رفتن نزد مردم وانمود کنیم مسافر هستیم و سارقان کیف پولمان را زده‌اند. بهمین خاطر پولی برای بازگشت به شهرمان نداریم. با این ترفند از مردم پول میگرفتیم و هزینه مواد میکردیم. سال قبل فرزندمان به جهان آمد اما به خاطر مشکل ریه بعد از چهار روز بستری‌بودن در بیمارستان فوت کرد.

 

متهم گفت: 15 مهر امسال من و همسرم سه بار مواد مصرف کردیم. ساعت 21 بود که به زور همسرم مرا بیدار کرد که بلند شو برویم بیرون تا برای صبح فردایمان شیشه بخریم. من قبول نکردم و خوابیدم. به او گفتم صبح برای خرید بیرون می رویم. همسرم دست‌بردار نبود تا این‌که احساس خفگی کردم. چشمانم راکه باز کردم، دیدم همسرم پایش را روی گردنم گذاشته هست. وحشت کرده بودم وی را هل دادم که کناری افتاد.

 

به زور میگفت بلند شو برویم شیشه بخریم. من هم عصبانی شده و با دستانم گلویش را گرفتم که بیهوش شد. روزبعد شیشه خریدم و به منزل آمدم. چند بار همسرم را صدا کردم تا بیاید مواد بکشد اما جواب نداد.

 

به سمتش رفتم و متوجه شدم, مرده هست. دو روز در کنار جسد می‌نشستم و با همسرم حرف می‌زدم. شب‌ها هم کنار او می‌خوابیدم. بعد از دو روز جسد وی را داخل پتو پیچیدم و به یکی از آپارتمان‌هاي خالی از سکنه بردم و آنجا رها کردم.

 

در این شش روز به او سر می‌زدم و کنارش بودم. سرانجام پنجشنبه 20 مهر امسال طاقت نیاوردم، موضوع رابه پدرم گفتم و همراه او به کلانتری رفته و خودرا معرفی کردم.

 

با اعتراف مرد معتاد به قتل همسرش، او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد

 

جدیدترین مطالب سایت