9 ماه شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
9 ماه شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان + عکس

پسری که 9 ماه شکنجه فیزیکی توسط دوست دخترش می شود.

 

آزار و اذیت پسر جوان توسط دوست دخترش ؛ پسری که مدت‌ها تحت شکنجه‌هاي‌ ترسناک دوست دختر سابقش بود تا پای مرگ رفت.مردی که توسط دوست دختر سابقش از نظر روحی و روانی زیر شکنجه Torture بود بعد از نجات پیدا کردن تجارب ترسناک خودرا با پلیس Police در بین گذاشت. الکس اسکیل 22 ساله توسط دختر دیوانه از غذا، لباس و جای خواب مناسب و حتی ارتباط با خانواده‌اش محروم شده بود و تحت شکنجه آزار جنسی نیز قرار گرفته بود.

 

جردن ورث دوست دختر او به اتهام شکنجه و رفتار خشن به هفت سال زندان Prison محکوم شده است. پلیس می گوید این نخستین بار است که یک زن با چنین اتهاماتی مواجه می شود.

 

9 ماه زندانی پسر جوان و اذيت و اذیتش توسط دختر جوان

این زوج هم دیگر را از وقتی شانزده ساله بودند می‌شناختند ولی طی نه ماه آخر، جردن رفتارهای خشونت‌آمیزی از خود بروز داد و به مرور الکس را از ابتدایی‌ترین حقوق زندگی هم محروم کرد. او الکس را تهدید کرده بود که اگر سعی در فرار Escape داشته باشد وی را خواهد کشت. جردن همچنین رویبدن الکس آب جوش می‌ریخت و وی را می‌سوزاند.

 

به گزارش تالاب الکس می گوید: دکترها و پلیس به من گفتند اگر فقط چند روز دیگر با او می‌ماندم دیگر زنده نبودم. او مرا تهدید به مرگ می کرد. نمیخواهم هیچ‌کس دیگری در دسترس انچه من درگیرش بودم قرار بگیرد. فکر میکنم که زنده ماندم تا داستانم رابا بقیه به اشتراک بگذارم.

 

اسکیل سوزانده شده، چاقو خورده و گرسنه نگه داشته شده بود. “آن قدر زخم و جای سوختگی داشتم که فکر میکردم ممکن است قطع عضوم کنند. وزنم تقریباً به نصف رسیده بود.

 

9 ماه شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان + عکس

شکنجه های وحشتناک پسر جوان توسط دوست دخترش

 

سه سال تحت شکنجه روحی و نه ماه شکنجه فیزیکی بودم. اولش با مشت و لگد شروع شد و اواخر به شکنجه با چکش، بطری و چوب رسیده بود. همچنین چاقو و آب جوش ”

کاراگاه پرونده جری ویت میگوید: ما از این پرونده بسیار غافلگیر شده‌ایم. نخستین بار است که با چنین چیزی مواجه می شوم. جردن معلم و طرفدار حقوق حیوانات بودو در دادگاه گفته شد که خانواده خوب و گرمی داشت. ولی پشت درهای بسته به هیولایی تبدیل میشد که الکس راکه هیدروسفالوس، نوعی مشکل مغزی دارد به شدت شکنجه میکرد.

 


حتما بخوانید: فیلم تجاوز جنسی وحشتناک و قتل پسر جوان ایرانی


 

همسایه‌هاي‌ انها در دادگاه شهادت داده‌اند که اغلب صدای شکستن وسایل از خانه انها می‌آمد. یکی از همسایه‌ها یک بار جردن رابا دریل در تراس دیده بود.الکس میگوید وحشت‌زده‌تر ازآن بوده که این‌ها را برای کسی تعریف کند. “در ابتدا فکر می کردم که این کارها عادی هستند چون قبلا دوست دختری نداشتم. بعدش هم تهدیدم کرد که اگر فرار کنم خواهم مرد.”

 

الکس تنها وقتی نجات پیدا میکند که همسایه‌ها بعد از شنیدن سروصدای ترسناک با پلیس تماسمی‌گیرند. او با سوختگی‌هاي‌ درجه دوم و سوم و زخم‌هاي‌ عمیق به بیمارستان رسانده شد و از مرگ جان سالم به در برد. جردن ورث هم دستگیر و به هفت سال زندان محکوم شد.

 

9 ماه شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان + عکس

شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان

 

9 ماه شکنجه و آزار جنسی پسر جوان توسط دختر جوان + عکس

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت