ماجرای مرگ تلخ و دلخراش داماد با سقوط ماشین عروس به دره

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای مرگ تلخ و دلخراش داماد با سقوط ماشین عروس به دره

ماجرای مرگ تلخ داماد با سقوط ماشین عروس به دره

زندگی عروس و داماد با یک حادثه تلخ پایان یافت . بی احتیاطی راننده علت مرگ داماد شد . خورشید عصر جمعه زمستان 96 به سرعت درحال غروب کردن پشت کوه ها بود که زن و شوهر جوان سوار برپراید سفید رنگ تزئین شده، در مسیر پر پیچ و خم جاده روستای «پارودبار» به «جیرنده» بخش عمارلو ازشهرستان رودباردراستان گیلان راهی محل جشن بودند. عروس و داماد دراوج خوشحالی گل میگفتند وگل می شنیدند. اما ناگهان نظارت اتومبیل از دست راننده- برادر داماد- خارج شد.

 

به گزارش تالاب ناگهان پراید تزئین شده با سرعت بطرف دره منحرف شد و پیش از آنکه راننده فرصتی برای نجات خود و سرنشینان داشته باشد، ماشین عروس را در بین زمین و آسمان دید. ماشین درچشم به هم زدنی میان جیغ هاي ترسناک سرنشینانش به درون دره سقوط کرد و بعد از چند بار پشتک زدن درعمق دره بی حرکت متوقف شد.

 

چند ماشین که عروس و داماد را همراهی میکردند با دیدن این صحنه، وحشت زده بسرعت وارد عمل شدند و خود رابه خودروی تزئین شده با گل هاي قرمز رساندند.هر سه مسافر پراید مصدوم شده بودند. لباسهای عروس و داماد غرق خون شده بود. برادر داماد نیز وضعیتش بهتر از دو مسافر دیگر نبود.

 

هر سه مصدوم حادثه دقایقی بعد به بیمارستان انتقال داده شدند و تلاش تیم دکتری برای درمان مصدومان آغاز شد. اما لحظاتی بعد داماد به خاطر شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان در آغوش مرگ آرام گرفت. اما عروس و برادر داماد با تلاش تیم درمانی ازمرگ نجات یافتند.

 

سروان شهرام شهیدی- فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان- درباره این حادثه گفت:بدلیل سقوط پراید در دره، داماد 37 ساله پس ازانتقال به بیمارستان پورسینای رشت جان باخت. وی دلیل این سانحه رانندگی را بی احتیاطی راننده و بی توجهی به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.

 

به گزارش تالاب ، این چندمین حادثه رانندگی منجر به مرگ در تصادف هاي جاده لوشان – جیرنده است. چندی قبل نیزیک تانکر حامل سوخت دچار حادثه شد و بالای دره 400 متری متوقف ماند.

 

سقوط پراید در دو راهی معدن سنگرود و مصدوم شدن 2نفر، سقوط پژو در دره لوشان-جیرنده و فوت یک نفراز اهالی لوشان، – سقوط ماشین به دره در جاده لوشان به جیرنده درحوالی سنگرود که منجر به مرگ مادر و فرزندی شد. بنظر میرسد با توجه به میزان زیاد حوادث و سوانح رخ داده دراین مسیر باید درباره شناسایی و رفع اشکالات موجود دراین مسیر، مسئولان مربوطه هرچه زودتر وارد عمل شوند.

 

حتما بخوانید :

مرگ تلخ عروس و داماد بر اثر گازگرفتگی

مرگ غمگین و شوک آور عروس و داماد قبل از مراسم + عکس

حادثه وحشتناک برای ماشین عروس !+ عکس

جدیدترین مطالب سایت