ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

ماجرای تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

2 پسر دستفروش که در نیمه هاي‌ شب قصد رفتن به خانه را داشتن توسط افرادی شیطان صفت ربوده میشوند و برای تجاوز جنسی به مکانی خلوت برده می‌شوند.

 

به گزارش تالاب ،سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : روز 19 تیرماه امسال در 2 نوجوان 18 ساله با مراجعه به کلانتری 152 خانی آباد به مأموران اعلام کردند که دو سرنشین یک اتومبیل 206 سفید رنگ به قصد اذيت و اذیت جنسی اقدام به ربودن انها کردند .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “آدم ربایی با انگیزه اذيت و اذیت جنسی” ؛ پرونده جهت ادامه رسیدگی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

 

ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

پسر جوان دستفروش در حال فریاد و کمک خواستن

 

شکات پرونده « دو نوجوان 18 ساله » پس از حضور در اداره 16 پلیس آگاهی در اظهارات اولیه عنوان داشتند که هردو نفر دست فروش هستند ودر زمان بازگشت به خانه مورد ربایش قرار گرفتند .

 

این دو نوجوان در توضیحات خود به کارآگاهان گفتند : “30 دقیقه بامداد 29 تیرماه زمانیکه در حال جمع کردن بساط دست فروشی خود بودیم ؛ ناگهان یک 206 سفید رنگ با 2 سرنشین در مقابل ما توقف کرد و با تهدید چاقو هردو نفر ما را سوار ماشین کردند .

 

ما رابه اتاقکی در پشتبام یک کارگاه در منطقه نعمت آباد برده ودر آنجا با ضرب و شتم و تهدید چاقو قصد اذيت و اذیت داشتند ” .

 

یکی از شکات پرونده که موفق به فرار از داخل اتاقک داخل کارگاه شده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “سرنشینان 206 با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد اذيت و اذیت مرا داشتند ؛ دریک لحظه جسم تیزی شبیه به چاقو برخورد کرد ودر متوجه وجود چاقو در زیر فرش داخل اتاقک شدم .

 

به قصد مقاومت و فرار ؛ چاقو را برداشته و حمله ور شدم ؛ چاقو رابه سینه یکی از ان دو نفر فرو کردم ؛ در حالی‌که لباس بر تن نداشتم از داخل اتاقک خارج شده و خودم رابه داخل کوچه رساندم ؛ در حال کمک خواستن بودم که این دو نفر سوار 206 شده و از محل دور شدند ” .

 

ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

لواط با پسران دستفروش

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح روند شناسایی و دستگیری متهمان پرونده گفت : کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی با مراجعه به محل اتاقک به بررسی عکسهای دوربین هاي‌ مداربسته ي کارگاه پرداخته و صحت اظهارات شکات پرونده مورد تأیید قرار گرفت .

 

به گزارش تالاب در ادامه ؛ با شناسایی 206 متعلق به یکی از متهمین به نام بهنام 27 ساله ؛ کارآگاهان به محل اقامت وی در منطقه نعمت آباد رفته و اطلاع پیدا کردند که بهنام آخرینبار همراه یکی از دوستانش به نام جعفر 28 ساله مشاهده شده و پس از ان دیگر به خانه بازنگشته اند.

 

با شناسایی عکسهای بهنام و جعفر توسط شکات پرونده ؛ اقدامات پلیسی جهت دستگیری انها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد این 2 نفر در حال حاضر با یک دستگاه ماشین وانت در محدوده ي نعمت آباد تردد دارند ؛ ماشین وانت همراه با محل دقیق تردد متهمان در منطقه نعمت آباد شناسایی و تحت نظارت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز جمعه 12 مرداد ماه مورخه هر 2 نفر انها سوار بر اتومبیل وانت متعلق به جعفر دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

 

متهمین در تحقیقات اولیه منکر هر گونه اقدام به آدم ربایی و تلاش برای اذيت و اذیت شدند اما پس از مواجه حضوری با 2 شاکی پرونده و همچنین مشاهده عکسهای دوربین هاي‌ مداربسته که آن ها را در حال انتقال 2 نوجوان به داخل کارگاه نشان می داد به ناچار لب به اعتراف گشودند.

 

متهمان به آدم ربایی دو نوجوان 18 ساله با انگیزه اذيت و اذیت آن ها اعتراف و عنوان کردند که در ان شب ؛ شرب خمرکرده ودر وضعیت روحی – روانی مناسبی قرار نداشتند .

 

بهنام که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد : زمانیکه چاقو به سینه ام فرو رفت دچار خون ریزی شدیدی شدم ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ همراه با جعفر سوار ماشین شده و خودمان رابه بیمارستان رساندیم ؛ پس از انجام اقدامات درمانی بر روی من خاطرجمعی داشتیم که پلیس به دنبال ماست ؛ برای همین از آنزمان تا زمان دستگیری ؛ فراری بودیم تا نهایتا دستگیر شدیم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ؛ با اعلام این خبر گفت :

متهمان با قرار قانونی صادره از سوی بازپرس ارجمند شعبه 9 دادسرای ناحیه 27 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 2 پلیس آگاهی تهران بزرگ قراردارند .

 


 

ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

حمله وحشیانه به دختر 17 ساله

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از بازداشت شخص ضارب دختر 17 ساله اسفراینی و گرداندن وی در ملاعام خبر داد. سرهنگ جاوید مهری در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت : متهم (خ -س ) یکی ازمتهمان سابقه‌دار شهرستان اسفراین است.

وی افزود : متهم  15 مهرماه سال جاری دختر 17ساله ای را درسطح شهر ودر ملاعام باضربات متعدد چاقو موردضرب و شتم از ناحیه سر و صورت ودیگر اعضای بدن قرار می دهد وبه محض اطلاع از ورود ماموران انتظامی از محل متواری می‌شود.

سرهنگ مهری بیان داشت : بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

 

ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود وطی هماهنگی با مقام قضایی ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کرده و مشخص گردید متهم دریکی از استان‌های همجوار مخفی شده است.

مهری درخصوص نحوه بازداشت متهم خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته بازداشت وبه این شهرستان منتقل نمایند.

 

ماجرای آدم ربایی و تجاوز جنسی به پسران دستفروش در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود : با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود دختر جوان را به طرز وحشیانه ای  مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد.

این مقام انتظامی در خصوص وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت : باتوجه به شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد.

سرهنگ مهری در پایان افزود : درزمان گرداندن متهم در سطح شهر، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند واز بازداشت متهم سابقه‌دار از پلیس تقدیر و تشکر کردند .

 

از پلیس و تمامی زحمتکشان قانون در برخورد به موقع با مجرمان تشکر میکنیم.

جدیدترین مطالب سایت