آزار و اذیت دختران جوان توسط راننده پراید در تهران

مجموعه : اخبار حوادث
آزار و اذیت دختران جوان توسط راننده پراید در تهران

آزار و اذیت دختران جوان توسط راننده پراید در تهران

دستگیری مرد متجاوز توسط پلیس آگهی تهران , به گزارش تالاب در مورخه 11 آذر 1396 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ به مأمورین اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه ماشین پراید 141 نقره اي ربوده شده ودر حالی‌که این شخص پس از سرقت کیفش قصد اذيت و اذیت او را داشته ودر یک لحظه موفق به فرار از دست این شخص شده است.

 

اذيت و اذیت دختر جوان , با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی، سرقت مقرون به اذيت و اذیت و ایراد ضرب و جرح عمدی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 14:30 مورخه 11 آذر 1396 از خیابان جشنواره به مقصد سیدخندان سوار یک دستگاه ماشین پراید 141 نقره اي رنگ شدم؛ راننده فردی لاغر اندام، حدودا 40 تا 45 ساله با ته ریش و معتاد بنظر میرسید.

 

وی افزود: در میان راه، در اتوبان [ شهید ] باقری از مسیری رفت که بسته بودو عنوان داشت که این جا بسته است و باید از مسیر دیگری برویم . بنده چون به مسیر شهری آگاهی کامل ندارم ، ابتدا باور کردم اما در ادامه به ایشان اعتراض کرده و تذکر دادم که از مسیر اصلی برود؛ ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به مسیر فرعی در محدوده شهرک امید رفت.شاکی ادامه داد: بنده که ترسیده بودم مکررا اصرار کردم که ماشین را متوقف کند یا به مسیر اصلی باز گردد اما راننده بی توجه به صحبت هاي بنده، سرعت ماشینش را زیاد کرد.

 

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بنده قصد پریدن از ماشین را داشتم که راننده دستم را محکم گرفت و کشید و شروع به ضرب و شتم عمدی بنده نمود. مرا بین فاصله دو صندلی جلو انداخت و شروع به تهدید و فحاشی کردن کرد. گلوی مرا به شدت فشار می داد و ضربات محکمی به سر و صورتم می زد. قصد اذيت و اذیت مرا داشت که با او درگیر شده و با تلاش زیاد و ضربات پا توانستم در ماشین را باز کرده و خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کنم.

 

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام تحقیقات می دانی و بهرهگیری از عکسهای بدست آمده از دوربین هاي مداربسته موفق به شناسایی ماشین پراید 141 نقره اي شدند.کارآگاهان در بررسی ارکان هویتی اتومبیل اطلاع پیدا کردند که ماشین دارای سابقه سرقت بوده ودر همان تاریخ 1 آذر 1396 در منطقه شهرری سرقت شده است.

 

در ساعت 01:30 بامداد مورخه 17 آذر 1396 عوامل گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه اتومبیل پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچه اي خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند.در بررسی بعمل آمده اطلاع پیدا کردند که اتومبیل دارای سابقه سرقت بوده و دستور دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.

 

راننده خودروی پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی اقدام به روشن نمودن پراید و فرار از محل می‌کند .در زمان تعقیب و گریز، مأمورین گشت متوجه حضور خانمی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است نهایتا خودروی پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرده و دچار ترکیدگی لاستیک می‌شود و راننده آن دستگیر می‌شود.

 

با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا . ج « 42 ساله » ودر بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمین سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با اذيت و اذیت جنسی ، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده ودر حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

 

خانم جوانی که در زمان دستگیری متهم در داخل ماشین پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود ، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 22 روز پنجشنبه مورخه 16 آذر 1396 در حالی که هوا بارانی بود از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و بعنوان مسافر سوار یک اتومبیل پراید شدم.

 

شاکی ادامه داد: زمانیکه در نزدیکی محل اقامت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد، ناگهان راننده ماشین را متوقف نمود و به سرعت به عقب ماشین آمد ؛ به من حمله ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت؛ به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل نمود و مرا مورد اذيت و اذیت قرار داد.

 

وی افزود: در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ گردان ماشین پلیس شد که بلافاصله ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کرد. نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی ودر حالی که ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود، با این شخص درگیر شده و موفق شدم تا ماشین را از مسیر اصلی اش خارج نمایم ودر ادامه مأمورین نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند.

 

با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با اذيت و اذیت جنسی، شناسایی دو شاکی و به منظور بررسی پرونده هاي مشابه و شناسایی دیگر شکات احتمالی، هماهنگی هاي لازم انجام شد و متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و بررسی پرونده هاي مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی دو خانم دیگری شدند که دقیقا بهمین شیوه و شگرد مورد اذيت و اذیت قرار گرفته بودند.

 

این خانمها پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس و مواجهه حضوری با متهم پرونده، صراحتا او را مورد شناسایی قرار دادند.یکی از شکات جدید که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و شکستگی شده و به مدت یک ماه نیز تحت اقدامات درمانی قرار داشت، پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه 10 شهریور 1396 ، از مقابل ترمینال جنوب به مقصد شهرستان سوار یک دستگاه اتومبیل سواری 405 یا آردی مشکی رنگ شدم .

 

وی گفت: پس از سوار شدن، راننده حرکت کرد و مدعی شد که در میدان کشتارگاه مسافر خواهد زد اما کسی را سوار نکرد. راننده به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر دارد ! زمانیکه به او اعتراض کردم ، به سمت من حمله ور شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

شاکی ادامه داد: راننده به سمت جاده اي خاکی در حاشیه اتوبان حرکت کرد و آنجا بود که با تهدید و ضرب و شتم، مرا مورد اذيت و اذیت قرار داد ؛ ضرباتی که به سرم وارد شد به حدی محکم بود که دیگر قادر به مقاومت نبودم و بیهوش شدم . زمانیکه به هوش آمدم، هوا تاریک شده بودو من در بیابان رها شده بودم ؛ گویا راننده تصور کرده بود که من مردم و بهمین علت مرا رها کرده بود.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر عنوان داشت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و همچنین سوابق متهم در ارتکاب جرایم مشابه و به منظور شناسایی دیگر شکات احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شد ؛ لذا از همه ی شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

 

جدیدترین مطالب سایت