جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان (عکس)

آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

اتفاق تلخی که باعث پلیس فتا سریعا اقدام کرده و پسر جوان 21 ساله ضارب را دستگیر کند . در این ماجرای که جهت گرفتن انتقام بدلیل فحاشی در اینستاگرام صورت گرفته بود این ماجرای تلخ رقم خورد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل اذيت و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم ان در فضای مجازی منتشر شده است، خبر داد.

 

به گزارش تالاب ؛ “محسن نیکورز” گفت: با دستور رییس کل دادگستری استان کرمان پرونده اذيت و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی میشود و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه  قاطعانه برخورد میکند.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر متهم اصلی«ضارب» با صدور قرار بازداشت از سوی  معاون دادستان«قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری » روانه زندان شده، اظهار کرد: دراین رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده است.

 

نیکورز افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در  دادسرای سیرجان، در تاریخ 1397.10.14  کلیپی مشاهده شد که در ان پسری اقدام به حبس دختری دریک خانه باغ و ضرب و جرح و اذيت و اذیت وی کرده و کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

 

وی تصریح کرد: بلافاصله با رییس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف شد.

 


حتماً بخوانید:  ماجرای کتک زدن دختر 15 ساله تهرانی توسط پسر سیرجانی + فیلم دستگیری پسر سیرجانی


 

جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان (عکس)

شکنجه دختر 15 ساله توسط پسر سیرجانی

خبر تکمیلی :

دادستان سیرجان:

دختر خانم که جوانی متولد 1381 و اصالتا سیرجانی است به همراه مادرش ساکن تهران است در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده است اما متهم اصلی که فردی بنام امیر.ک است از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می برد.

 

 اما مادر این دختر جوان از هردو متهم شکایت کرده تا کنون رضایتی اعلام نکرده است.

 

متاسفانه متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ دختر را ترغیب می کند که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر میکند.

 

دختر پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌اي خارج از شهر فراهم شده بود می رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به اذيت و اذیت دختر جوان میکنند و سپس متهم ردیف اول کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک می گذارد.

 

بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان‌دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه 14 دی‌ماه موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد ودر اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر شده است.

 

هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی«امیر.ک» همراه با فردی به نام«محمد.ي» که اقدام به تصویربرداری کرده بود در مخفیگاهشان توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

 

هنگامیکه متهمان به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آن قدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه میشدند اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم راکه از محل مخفیگاه انها کشف شده بود، پیش روی آن ها گذاشته شد بلافاصله اعتراف کردند و متهمان ردیف اول و دوم پرونده روانه زندان شدند.

 

دراین رابطه پرونده‌اي تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و اذيت و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب «امیر.ک» و «محمد.ي» تفهیم اتهام شده‌اند.

 

متهم ردیف اول «امیر.ک» که جوانی 20 ساله است از تاریخ 14 دی‌ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و همین حالا نیز در زندان به سر می برد.

 

منبع: تنسیم

جدیدترین مطالب سایت