آمار بسیار بالای تجاوزات جنسی در کشور آمریکا

مجموعه : اخبار حوادث
آمار بسیار بالای تجاوزات جنسی در کشور آمریکا

آمار تجاوز در آمریکا 

به تازگی فدرال کشور آمریکا خبر داد که در هر 100 ثانیه یک نفر مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد و از این حیث این کشور رتبه اول را در دنیا دارد .

 

در این گزارش آمده است بر اساس گزارش شبکه ملی تجاوزهای جنسی هر هشت دقیقه هر قربانی که در ایالات امریکا مورد تجاوز قرار میگیرد یک کودک است.یکی از اینکودکان اونلیا پرکینگز از شهر پاناما بود.

 

ناپدری‌اش با او این کار را کرد. زمانی که اونلیا دو ساله بود پدرش شروع به سوء استفاده از او کرد. در سیزده سالگی او باردار شد و اکنون یک فرزند چهار ساله دارد.

 

او گفت شورای مبارزه با خشونت‌ های جنسی در فلوریدا که از پرکینگز حمایت میکند،در واقع دنیای اوست.پرکینگز گفت این شورا خانواده‌ام است.او گفت فقط میخواهم مردم بدانند که این اتفاق هر روزه رخ می دهد و ما باید درباره آن بدانیم تا بتوانیم به دیگرافراد از جمله خودمان کمک کنیم. ما در همۀ ی حال به حمایت نیاز داریم.

آوریل، ماه آگاهی دادن درباره تجاوز جنسی است و قربانیان این اقدام همانند پرکینگز وفعالان روز چهارشنبه در فلوریدا تجمع کردند.گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد در فلوریدا، از هر شش زن، یک نفر در مقطعی از زندگی‌اش مورد تجاوز قرار گرفته است. وحدود 20 درصد از مردان خشونت جنسی غیر از تجاوز را تجربه کرده‌اند.

 

 به گزارش تالاب بر اساس گزارش اداره تحلیل آمار فلوریدا در سال « 2015، 10732 مورد تجاوز جنسی » در شهر فلوریدا گزارش شد. در همان سال تنها در 47300 مورد دستگیر‌هایی صورت گرفت.

 

مگ بالدوین مدیر اجرایی خانه پناه‌جویان گفت با وجود آن کهافراد بسیاری تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند همۀ ی قربانیان احساس تنهایی می کنند.

 

شبکه ملی تجاوزهای جنسی گزارش داد زنان 18 تا 24 ساله که دانشجوی کالج هستند سه برابر بیشتر از دیگر زنان خشونتهاي جنسی را تجربه کرده‌اند.

جدیدترین مطالب سایت