تجاوز به دختر 16 ساله در پراید (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز به دختر 16 ساله در پراید (+عکس)

تعرض جنسی به دختر 16 ساله در تاکسی 

 

بعد از اطلاع دادن دختر 16 ساله به خانواده اش و اطلاع دادن انها به پلیس دو متجاوز گر توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند . 

 

به گزارش تالاب دختر نوجوان که هنوز شوکه بود به ماموران پلیس گفت: ساعت ۶عصر می‌خواستم به منزل مادربزرگم بروم بهمین خاطر در خیابان خاقانی سوار پراید سفیدی شدم, که دو سرنشین داشت.

 

راننده اما به بهانه ترافیک خیابان به سوی بزرگراه امام علی رفت و سرنشین جلو که مرد جوانی بود به یک‌باره به رویم چاقو کشید. شیشه هاي عقب ماشین دودی بودو کسی مرا نمی‌دید. او به صندلی عقب ماشین آمد و بدون دقت به التماس هایم مرا اذيت داد.

 

چون بزگراه خلوت بود راننده و سرنشین دیگر جایشان را عوض کردند و اینبار راننده به صندلی عقب آمد و مرا آزاد داد. مردان بی رحم مرا در حوالی اتوبان ازادگان از ماشین بیرون پرت کردند و رفتند اما من توانستم عدد پلاک پراید رابه خاطر بسپارم.

 

به دنبال اطلاعاتی که دختر نوجوان به پلیس داد صاحب ماشین که یک مجرم پیشینه دار به اسم خسرو بود ردیابی و بازداشت شد. این مرد ۲۸ساله به ربودن شیدا و اذيت او با همدستی دوستش فرامرز اعتراف کرد.

 

وی گفت: من و فرامرز دریک کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شدیم. مدتی بود که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر با هم فعالیت می‌کردیم .آن روز مواد مصرف کرده بودیم و حال طبیعی نداشتیم که دختر نوجوان را بعنوان مسافر سوار کردیم و او را اذيت دادیم.

 

به گزارش تالاب به دنبال اعتراف هاي تکان دهنده این مجرم پیشینه دار تلاش برای ردیابی همدستش شروع شد اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد. خسرو که به جنایت سیاه اعتراف کرده بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به جرم آدم ربایی و اذيت دختر نوجوان به اعدام محکوم شد.

 

حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید و مهر ماه سال جاري اجرا شد.همان روز در حالی‌که همان‌ گونه تلاش برای ردیابی دومین متهم این پرونده ادامه داشت پلیس دریافت فرامرز به منزل پدری اش برگشته است.

 

به این ترتیب دریک عملیات مخصوصاً و او را بازداشت کرد. این پسر ۲۷ساله در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد تا از خود دفاع کند. مجرم پیشینه دا در جلسه دادگاه منکر جرمش شد و ادعا کرد در ربودن و اذيت دختر نوجوان دستی نداشته است.

 

فرامرز گفت: من با خسرو سر خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه اختلاف مالی داشتم و او پس از دستگیری اش به دروغ پای مرا به این پرونده باز کرد .

تجاوز به دختر 16 ساله در پراید (+عکس)

او می خواسته از این راه از من انتقام بگیرد. وی در جواب به سوال قاضی بابایی درمورد این که چطور شاکی تو را پس از ۳سال و از میان چندین متهم دیگر شناسایی کرد جواب داد:

 

من اصلا این دختر را نمی شناسم و او را ندیده ام. فرامرز همینطور درمورد سه سال زندگی پنهانی اش گفت: چون با خانواده ام اختلاف داشتم به منزل اي در دماوند رفته بودم ودر این سال ها آنجا زندگی میکردم.

 

وقتی از دوستانم شنیدم که خسرو بازداشت شده است خيال می‌کردم پلیس او رابه خاطر حمل و نگه داری مواد مخدر دستگیر کرده است.

 

من از ماجرای اذيت دختر نوجوان بی اطلاع بودم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با دقت به مدرک هاي موجود در پرونده او را به اعدام محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد تا وی بزودی به دار مجازات آویزان شود.

 

جدیدترین مطالب سایت