تصاویری از اعدام در ملا عام قاتل اراکی

مجموعه : اخبار حوادث
تصاویری از اعدام در ملا عام قاتل اراکی

اعدام قاتل اراکی 

در چند روز پیش قاتل اراکی در ملا عام اعدام شد تا بسازی عمل خود برسد.

 

عامل قتل عام خانواده اراک بامداد امروز با حضور مرد و اولیای دم در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد. به گزارش تالاب سحرگاه امروز صحنه اعدام در ملاء عام عامل قتل عام اراک در منطقه شهرک علی بن ابی طالب که این پرونده هولناک رقم خورده بود آماده شد.

 

تصاویری از اعدام در ملا عام قاتل اراکی

اعدام قاتل اراکی 

 

صحنه اجرای حکم با داربست هایي که بسته شده بود تحت نظر ماموران قرار داشت و از ساعت 6 صبح مردم که می خواستند شاهد این اجرای حکم باشند به سمت محل اجرای حکم حرکت کردند.

 

تیم هاي پلیسی به صورت آماده باش منطقه را تحت نظر قرار دادند تا این که ساعت 7 صبح خودروی پلیس که اسکورت شده بود وارد محل تحت نظر ماموران شد.

 

ابتدا سکوت همۀ جا را فرا گرفته بود تا این که در خودروی پلیس باز شد و متهم در حالی که دستبند و پا بند داشت به کمک مامور بدرقه پلیس از اتومبیل خارج شد.

 

تصاویری از اعدام در ملا عام قاتل اراکی

عکس هایی از اعدام قاتل اراکی 

 

سر و صدا مردم بالا گرفت و مردم با شعارهایی از پلیس قدردانی میکردند و عامل این جنایت هولناک که عباس صحرایی 26 ساله هست به سمت چوبه دار حرکت می‌کرد.

 

ماموران نقابدار پلیس عباس را روی صندلی چوبه دار قرار دادند و طناب دار به گردن وی انداخته شد.در شروع مراسم ابتدا نماینده دادستان حکم صادر شده را خواند که در آن عباس صحرایی به خاطر قتل 6 عضو 2 خانواده در روز 17 ماه اسفند 95 به 6 بار قصاص در ملاء عام، 8 سال حبس تعزیری و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شده هست.

 

تصاویری از اعدام در ملا عام قاتل اراکی

تصاویری از اعدام قاتل اراکی 

 

پس از خواندن این حکم که در شعبه 19 دیوان فوق العاده کشور تایید شده بود دستور اجرای حکم صادر شد

 

ماجرای جرم این شخص که اعدام شد بدین صورت هست : مقتولان از دو خانواده بوده‌ و در جریان درگیری سال قبل این قاتل دخیل و مرتبط بوده‌اند،.در حادثه 5 نفر به قتل رسیدند و یک نفر از مجروحین نیز در بیمارستان جان باخت.

 

دادستان اراک در خصوص شایعاتی که در رابطه با مشارکت این فرد در قتلی در سال قبل مطرح می شود، گفت: سال قبل یک درگیری بین این شخص و فرد دیگری رخ داد که تنها ضربه‌اي به سر مقتول آن حادثه وارد شد ولی وی از این ضربه صدمه‌اي ندید و با ضربه چاقوی برادرزاده خودش کشته شد.

 

به گفته حسینی طاهری، قاتل به علت شرکت در این ضرب و شتم در زندان به سر می‌برده و با وثیقه 200 میلیون تومانی برابر با جرم انجام شده در تاریخ 12 دیماه از زندان بیرون آمده است.

 

وی در رابطه با افراد کشته شده و ارتباط قاتل با این افراد عنوان کرد: خانواده اول مربوط به یکی از پرسنل نیروی انتظامی است که سال گذشته در جریان دستگیری این فرد همکاری داشته است. این مامور نیروی انتظامی به همراه خواهر، مادر و برادرش صبح روز حادثه به دست این قاتل کشته شدند و یک نفر از افراد این خانواده نیز در بیمارستان بستری شد

 

فرد قاتل ساعت چهار صبح با خانواده خود نیز درگیری داشته و چند تیر هوایی نیز شلیک میکند. بعد از این اتفاق قاتل به سمت خانه مقتولین در خیابان طالقانی میرود و بعد از آن به سمت کوی علی‌ابن‌ ابیطالب(ع) حرکت کرده و در این منطقه نیز با ورود به یک خانه مسکونی اقدام به تیراندازی کرده است.

 

در مجموع، اتفاقاتی که منجر به قتل شده از ساعت پنج تا شش صبح به وقوع پیوست. این فرد 26 سال سن داشت

 

منبع :saat24.com

جدیدترین مطالب سایت