انفجار معدن سنگ و کشته شدن 35 معدنچی

مجموعه : اخبار حوادث
انفجار معدن سنگ و کشته شدن 35 معدنچی

انفجار معدن سنگ در استان گلستان

متاسفانه 35 نفر از معدنچیان عزیز کشورمون به علت انفجار جان باختند در ادامه می‌توانید با خواندن جزئیات انفجار معدن سنگ و کشته شدن 35 معدن چی ما را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب، پیش از ظهر چهارشنبه انفجار در عمق 1200 متری معدن زغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان موجب حبس تعدادی از معدنکاران شد.

 

علت انفجار خاموش شدن یکی از لوکوموتیوها و تلاش برای روشن کردن آن با شیوه باطری به باطری بوده هست. اما به علت انباشت گاز متان، جرقه باعث انفجار شده و تعدادی از معدنکاران را حبس می‌کند.

 

بر زمینه اعلام خبرآنلاین، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جان باختن 35 معدنکار در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.

 

پیشتر رئیس منزل صنعت و معدن استان گلستان خبر داده بود، 21 جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد.

انفجار معدن سنگ و کشته شدن 35 معدنچی

رمضان بهرامی رئیس منزل صنعت و معدن استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی تسنیم، در رابطه با آخرین اخبار مصدومان معدن ذغال‌سنگ آزادشهر، اظهار داشت: این حادثه تاکنون ٦٩ مصدوم داشته و لحظات قبل ٢١ جنازه از معدن خارج شده هست.

 

رئیس منزل صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به این که گمانه‌زنی‌هاي بسیاری در مورد 21 جنازه پیداشده در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر مطرح هست، گفت: هنوز وزیر کار و صنعت در محل حادثه حاضر نشده‌اند.

 

رئیس منزل صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به این که هم‌اکنون 600 متر از معدن پاکسازی شده و در حال حفر معدن تا 1500 متر میباشند، گفت: هنوز وزیر صنعت و وزیر کار در محل حادثه حاضر نشده‌اند. گرچه براساس اخبار گفته می شود که آن ها تا نیم ساعت دیگر به محل حادثه میرسند.

 

منبع : ایسنا

جدیدترین مطالب سایت