بازیگری که بیش از صد بار مورد تجاوز قرار گرفته است !

مجموعه : اخبار حوادث
بازیگری که بیش از صد بار مورد تجاوز قرار گرفته است !

تعرض جنسی بیش از 100 بار به بازیگر خانوم 

 

ماجرای بازیگر زنی را می خواهیم بدانیم که همانطور پیداست بسیار پر حاشیه بوده هست در ادامه می توانید با بازیگری که بیش از صد بار مورد تجاوز قرار گرفته هست !تالاب را دنبال نمایید .

 

 به جرات می توانم بگویم در هر طرح‌اي که کار کرده‌ام با تبعیض و آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده‌ام.دست کم 100 ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته‌ام. فکر میکنم خیلی از بازیگران زن مانند من بهمین وضع گریبانگیر بودند.

 

مانند تعداد زیادی از بازیگران هالیوود، ناتالی پورتمن هم در حال زیر و رو کردن کارنامه‌اش هست که با آزار و اذیت هاي جنسی متعدد همراه بوده هست. پورتمن که در فستیوال والچر لس آنجلس حاضر شده بودو درمورد موج انتقاد زنان فعال در صنعت سینمای هالیوود گفت:

 

به جرات می توانم بگویم در هر طرح‌اي که کار کرده‌ام  با تبعیض و آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده‌ام. او اعتراف کرد که هر چه بیشتر به سنجیدن‌هاي قبل رجوع کرده ، بیش‌تر متوجه فاجعه شده هست.

بازیگری که بیش از صد بار مورد تجاوز قرار گرفته است !

اول با خودم گفتم من قصه‌اي شبیه این برای تعریف کردن ندارم! ولی بعد که کمی فکر کردم دیدم دست کم 100 ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته‌ام. فکر میکنم خیلی از بازیگران زن مانند من بهمین وضع گریبانگیر بودند.

 

به گزارش تالاب یعنی با آغاز این موج اعتراضی تازه نشستند و با خودشان اتفاقات زمان کاری شان را بازبینی کردند و اینبار از زاویه‌اي جدیدی به آن نگاه کردند. اتفاقاتیکه شاید تا پیش از این به نظرشان جزئی جدا نشدنی از کار در هالیوود بوده و تلاش کردند به آن دقت نکنند.

 

پورتمن به ذکر می آورد یک‌بار تهیه کننده‌اي از او دعوت کرد، با هواپیمای شخصی‌اش همراه با تیم همکار او در شرکت سفر کنم. دعوتش را پذیرفتم و وقتی داخل هواپیما شدم,، فهمیدم فقط ما دو نفر در هواپیما هستیم. اتفاقی نیفتاد اما برای من این حالات دشوار بودو به شدت اذیت شدم, و به او انتقاد کردم.

 

یادم می‌آید مدتی در زمان جوانی‌ام، اصلا و ابدا حاضر نبودم برخی از صحنه ها را بازی کنم. چون از مرورهای که درمورد نقش می خواندم احساس کردم تصویری از من در ذهن مخاطب در حال شکل گرفتن هست که دوست ندارم آن را تقویت کنم.پورتمن معتقد هست بخشی از منزوی کردم زنان در لوکیشن فیلم عامدانه هست. دور کردن زنان از یک دیگر نوعی استراتژی مدیریتی هست.

 

تازه می فهمیم هیچ کدام از قربانیان فکر نمی‌کردند صدها نفر دیگر هم در شرایط مشابهی قراردارند.

 

بازیگری که بیش از صد بار مورد تجاوز قرار گرفته هست !

جدیدترین مطالب سایت