بینی این زن با دارویی گیاهی سوراخ شد (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
بینی این زن با دارویی گیاهی سوراخ شد (+عکس)

اقدام خودسرانه در استفاده از دارویی گیاهی بینی این زن را بصورت وحشتناکی سوراخ و از بین برد.

 

به گزارش تالاب استفاده از ضماد گیاهی، نیمی از بینی زنی را از بین برد. این زن به جای مراجعه به متخصصان علوم پزشکی به طور خودسرانه به روش‌های موسوم به درمان جایگزین روی آورده بود.

 

شکل‌گیری یک حفره بزرگ و بدشکل روی بینی و نهایتاً تن دادن به انجام جراحی بازسازی و ترمیم نتیجه کار زنی بود که به دلیل ابتلا به سرطان پوست تصمیم گرفت از مقداری مرهم گیاهی برای درمان خود استفاده کند.

بینی این زن با دارویی گیاهی سوراخ شد (+عکس)

 

 این اتفاق پس از آن روی داد که وی ضمادی سیاه را روی پیشانی و بینی‌اش مالید. در عرض چند روز، پماد، بافت پوست را چنان خورد و سوزاند و از بین برد که جای زخمی هولناک روی پوست او ظاهر شد اما سرانجام او برای نجات از وضعیت بغرنج پیش‌آمده ناچار به عمل جراحی ترمیمی به منظور بازسازی حفره ناخوشایند روی بینی و صورتش شد.

 

 
یک فیلم ویدئویی از ماجرای پیش‌آمده برای این زن در یک فروم اینترنتی که محل بحث و تبادل نظر درباره درمان سرطان پوست است، به اشتراک گذاشته شده که از زمان آپلود شدن تا کنون بیش از سه و نیم میلیون بیننده داشته است.

 
مرهم سیاه، خمیری است که گفته می‌شود در دهه ۱۹۰۰ برای درمان زخم مورد استفاده قرار می‌گرفته و به اضافه ترکیبات موجود، اغلب نیز با کلرید روی مخلوط می‌شد که اثر خورندگی دارد.

بینی این زن با دارویی گیاهی سوراخ شد (+عکس)

این محصول عموماً به عنوان یک خشک‌کننده زخم طبقه‌بندی شده است که به صورت چسبی با قابلیت سوزاندن و از بین بردن بافت پوستی، در نهایت اثر اسکار یا جای زخم را از خود باقی می‌گذارد.

سازمان غذا و داروی آمریکا آن را در فهرست «درمان‌های جعلی سرطان» قرار داده و فعالانه تلاش می‌کند آن را ممنوع سازد.

 

بینی این زن با دارویی گیاهی سوراخ شد (+عکس)

در انگلستان نیز، بنیاد پوست بریتانیا اعلام کرده که «هیچ شواهد»ی دال بر اثر درمانی این مرهم یا ضماد برای رفع سرطان پوست وجود ندارد.
 

این زن مراحل درمان پس از جراحی ترمیمی را پشت سر می‌گذارد.

 

جدیدترین مطالب سایت