تازه عروسی از پدر شوهرش شکایت کرد !

مجموعه : اخبار حوادث
تازه عروسی از پدر شوهرش شکایت کرد !

شکایت عروس خانوم از پدر شوهر 

 

مهناز اسم دخترک این ماجرا 26 ساله است که طی رويدادها مشکوکی از پدر شوهرش شکایت میکند و وی را حبس نیشین میکند .

 

شکایت عروس , حبس پدرشوهر با شکایت عروس , «مهناز» عروس ۲۶ ساله خانواده‌اي است که با عرضه دادخواست مهریه و به دنبال آن متواری شدن همسرش، با اتکا به تضامین عرضه شده برای این تعهد، پدرشوهر ۶۰ ساله خودرا روانه زندان کرد.

 

حاج غفور پدرشوهری است که از ۲۳ شهریورماه سال جاری به علت ضمانت از چک‌هاي پرداختی به عروس‌اش در قبال مهریه ۱۱۴ سکه‌اي او، در زندان فردیس استان البرز تحمل حبس می کند.

 

«آش نخورده و دهان سوخته» مصداق بارز حکایت این پدر بازنشسته است که با بالا گرفتن اختلافات زناشویی تنها فرزند و عروس در آستانه طلاق‌اش، برای حل مشکل آن‌ها ورود کرد و به عبارتی ریش گرو گذاشت تا در قبال این پا درمیانی، پسرش گوشه زندان گرفتار نشود اما در برابر، فرزند ناخلف با متواری شدن موجبات حبس پدر را فراهم کرد.

 

به گزارش تالاب طبق گزارش کمیته پژوهش ستاد دیه، دی ماه سال ۹۵ اختلاف روی اختلاف منجر به ترک منزل از سوي بانو منزل میشود و علی‌رغم پیگیری‌ها نه تنها تلاش ریش‌سفیدان دو خانواده به سازش این زوج منتهی نشد بلکه «مهناز» با به اجرا گذاشتن مهریه ۱۱۴ سکه‌اي خود آخرین روزهای سال گذشته، همسرش را بعد از ۴ سال زندگی مشترک و باوجود یک فرزند ۲ ساله روانه زندان می کند.

 

پس از ۱۵ روز از روانه شدن مرد منزل به زندان با توافق و قبولی تعهد، زوجه رضایت می دهد در قبال ضمانت پدرشوهرش که فرد سال خورده و آبرومندی بود همسرش از بند آزاد ودر پی ایفای تعهدش برآید اما چند روزبعد از آزادی، انچه باعث لجاجت مهناز برای پروژه شکایت میشود، شنیدن این خبر عجیب بود که بدهکار مهریه با هر ترفندی که بلد بوده ایران را برای همیشه برای مهاجرت به کشور کشور آلمان ترک کرده است.

 

حالا پدر شوهر پیر مهناز به علت اشتباه فرزندش بابت ۱۱۴ سکه در حال تحمل کیفر است.

 

جدیدترین مطالب سایت