تجاوز به زنان و دختران جوان در جاده چالوس + اعدام متجاوزان پس از محاکمه

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز به زنان و دختران جوان در جاده چالوس + اعدام متجاوزان پس از محاکمه

تجاوز جنسی به دختران جوان در جاده چالوس

پلیس در اقدامی بسیار قابل تقدیر گروهی از متجاوزان به عنف را دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد. این گروه خطرناک با ربودن دختران و زنان جوان اقدام به تجاوز جنسی و آزار و اذیت آنان میکردند.

 

مردان شیطان صفت که از پس از تجاوز جنسی ترسناک به 14 و دختر جوان، از قربانیان یادگاری میگرفتند اعدام شدند. سومین متهم پرونده تجاوز گروهی ترسناک در جاده چالوس متواری شده است. کرکس‌ها در اطراف تهران و کرج به طعمه‌هاي‌ خود تجاوز می کردند.

 

به گزارش تالاب ماجرای جنایت‌هاي‌ سیاه باند کرکس‌ها از بامداد ششم اردیبهشت سال 84 و هنگامی فاش شد که آن ها دخترجوانی را از حوالی میدان صادقیه تهران ربوده و وی را با تهدید به حاشیه جاده چالوس کشانده بودند که هنگام ارتکاب جنایت سیاه‌شان از سوی مأموران گشت کلانتری 28 آدران شناسایی شدند.

 

عاملان جنایت ترسناک که با دیدن خودروی پلیس ترسیده بودند بلافاصله در تاریکی شب و با چراغ خاموش گریختند. مأموران گشت نیز پس از دقایقی تعقیب، لاستیک‌هاي‌ خودروی پیکان شیطان صفت‌ها را هدف قرار دادند. اما سرنشینانش با رها کردن ماشین و دختر جوان پای پیاده به فرارشان ادامه دادند.

 

دختر جوان که از شدت ترس می‌لرزید به مأموران گفت: «بعدازظهر از محل کارم در خیابان شریعتی بیرون آمده و با اتوبوس به فلکه صادقیه آمدم، به خاطر این‌که خسته بودم برای رسیدن به خانه‌ام در جنت آباد سوار ماشین مسافربرنماها شدم. به غیر از راننده، دو مرد جوان هم نشسته بودند.

 

هنوز مسافتی طی نشده بود که مرد جوانی که کنار من روی صندلی عقب نشسته بود با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و مرد دیگری که روی صندلی جلو بود نیز به کمکش آمد و پاهایم را گرفت. آن ها با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند و بعد از این‌که به محلی خلوت در جاده چالوس رسیدند بدون توجه به التماس‌هایم مرا چندین بار مورد اذيت و اذیت قرار دادند.

 

در همین هنگام ناگهان وقتی خودروی پلیس را دیدند فرار کردند.»به دنبال شکایت دختر جوان، کارآگاهان با کمک او به چهره‌نگاری از متهمان فراری پرداختند تا این‌که موفق به دستگیری دو نفر از تبهکاران شدند.

 

آن ها در بازجویی‌هاي‌ فنی اعتراف کردند که طی چند ماه 14 زن و دختر جوان را ربوده و مورد اذيت و اذیت قرار داده‌اند.حسین یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: بهمن سال گذشته، با مهدی که به تازگی از زندان آزاد شده بودو با خودرویش مسافرکشی میکرد، آشنا شدم، او از من خواست برایش رانندگی کنم که من هم قبول کردم. ان روز خودش در صندلی عقب نشست و من به‌عنوان راننده کارم را شروع کردم.

 

در محله‌هاي‌ مختلف کرج گشت زدیم تا این‌که به محله حصارک کرج رسیدیم. در آنجا دختری رابه‌عنوان مسافر سوار کردیم و با زور و تهدید چاقو وی را ربودیم و پس از انتقالش به بیابان‌هاي‌ بیرون شهر، وی را مورد اذيت و اذیت قرار دادیم و پول و طلاهایش رابه سرقت بردیم.

 

بعد از رها کردن او در محله‌اي خلوت متواری شدیم. پس از ان جوان دیگری به نام امید با ما همراه شد و تصمیم گرفتیم طعمه‌هایمان را از مسافران تهرانی انتخاب کنیم.

 

بهمین خاطر با مراجعه به محله‌هاي‌ آریاشهر، جنت آباد، میدان آزادی و آزادراه تهران -کرج، دختران و زنان جوان رابه‌عنوان مسافر سوار می کردیم و آنان رابه اطراف کرج وجاده چالوس می‌کشاندیم و با زور و تهدید چاقو، پول و طلاهایشان رابه سرقت می‌بردیم. بعد از اذيت و اذیت شان، مهدی از هر قربانی وسیله تزئینی راکه داخل کیفشان بود، به‌عنوان یادگاری برمی‌داشت.

 

با تکمیل تحقیقات، متهمان در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه رفته و به اتهام 14 مورد اذيت و اذیت زنان و دختران و تجاوز به آن ها به اعدام محکوم شدند. با تأیید حکم تبهکاران در شعبه 27 دیوان عالی کشور، آن ها سحرگاه چهارشنبه 14 تیر به دار مجازات آویخته شدند اما تلاش برای دستگیری هم دست‌شان ادامه دارد.

 


 

تجاوز به زنان و دختران جوان در جاده چالوس + اعدام متجاوزان پس از محاکمه

تجاوز جنسی به دختر جوان در پشت شمشاد

مامور پلیس ادعای یک دختر 19 ساله مبنی بر این‌که در پارک به او تجاوز شده است را نپذیرفت. دختری 19 ساله در ایندیانا که توهم تجاوز Rape داشت به جرم Crime این‌که به پلیس Police ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

 

طبق گزارش پلیس، مارگاریتا والاس با مراجعه به اداره پلیس گفت که در پارک آندرسون مورد تجاوز پسری 17 ساله قرار گرفته است و همچنین وی مدعی بود که پسر جوان وی را با گرفتن دست و دهانش به اجبار به پشت درختان و شمشاد ها برده و مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده است.

 

مارگاریتا در ادامه گفت که با فریاد زدن و ضرب و شتم پسرجوان، تقاضای کمک از اهالی پارک کرد اما کسی به او توجهی نداشت و پسرمتجاوز هم به اسانی به هدف خود رسید.

 

پلیس پس از ثبت اظهارات مارگاریتا اقدام به پرس و جو در پارک کرد. طبق گفته هاي‌ 2 پیرمرد بازنشسته که بیشتر اوقات وقتشان را در پارک می گذراندند ان ها تا کنون شاهد خشونت هاي‌ جنسی در پارک نبوده اند ودر این مدت دختری با ظاهر مارگاریتا دراین پارک نیامده است.

 

طبق گزارش دکتری قانونی در بدن دخترجوان هیچ آثاری از تعرض جنسی و یا ضرب و شتم صورت نگرفته و بدن او کاملا سالم است. مامورپلیس طی تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد دخترجوان ادعای دروغین کرده ودر این مدت پلیس را فریب داده است.

 

طبق نظر هیئت منصفه مارگاریتا والاس بعلت فریب دادن پلیس به حداقل یکسال زندان Prison و پرداخت 5000 دلار محکوم شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت