تجاوز جنسی به 6 پسر بچه تهرانی توسط مرد شیطان صفت

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی به 6 پسر بچه تهرانی توسط مرد شیطان صفت

تجاوز جنسی به پسران نوجوان تهرانی

تجاوز جنسی به پسر بچه و نوجوانان کم سن و سال به زور توسط پسر شیطان صفت تهرانی خبرساز شد . این شخص با زور به پسران کم سن وسال تهرانی تجاوز کرده است. بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شده ودر گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان موتور سوار پسرنوجوان رابه بهانه جابه‌جا کردن گلدان سوار موتور سیکلتش کرده و سپس وی را به کانال آبی در محدوده منطقه دلاوران برده و هدف تجاوز جنسی شیطانی قرار داده است.

 

تجاوز جنسی به پسر, به گزارش تالاب تجسس هاي پلسی ادامه داشت تا این که اوایل امسال پسر بچه 10 ساله اي با حضور در اداره پلیس از سناریوی دیگری پرده برداشت و مشخص شد این طعمه نیز هم چون پرونده قبلی هدف تجاوز جنسی جوان مرد شیطان صفت گرفتار شده است.

 

ماموران دراین پرونده پی بردند که پسر جوان در بعضی از نقشه هایش طعمه هاي خودرا سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شیشه دودی کرده و برای اجرای نقشه اش انها رابه جنگل هاي لویزان برده است.

 

با افزایش این پرونده سیاه بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام شوم وارد عمل شوند.

 

کارآگاهان اقدام فنی خودرا آغاز کردند و این در حالی بود که پرونده هاي مشابه دیگری در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد و ماموران در برابر یک پرونده سریالی قرار گرفتند.

 

به گزارش تالاب کاوش هاي پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران با بررسی دوربین هاي مداربسته در نزدیکی کانال آب موفق توانستند تصویر جوان موتور سوار متجاوز جنسی رابه دست آورند.

 

کارآگاهان با در دست داشتن این سرنخ ها به سراغ پرونده هاي مشابه در سال‌های قبل رفتند و همین کافی بود تا ایمان که 10 سال قبل به خاطر تجاوز جنسی به یک پسربچه دستگیر شده بود شناسایی شود.

 

ردیابی هاي پلسی ادامه داشت تا این که در آخرین روز دی ماه امسال ماموران با شناسایی مخفیگاه ایمان در منطقه دلاوران در عملیاتی غافلگیرانه او راکه در حال استراحت بود در خانه اش دستگیر کردند ودر همان تحقیقات ابتدایی به تجاوز جنسی دانش آموزهای پسر در کانال آب اعتراف کرد.

گفتگو با مرد معتاد متجاوز به پسران نوجوان

ایمان 27 ساله که پسرهای نوجوان رابه بهانه جابه‌جا کردن یک گلدان به خلوتگاهش می کشاند و هدف تجاوز قرار می داد، می‌گوید که همه ی مشکلات از روزی شروع شد که به شیشه اعتیاد پیدا کرد و خودش نیز در دوران نوجوانی هدف تجاوز قرار گرفته است.

 

سابقه داری؟

10 ساله قبل که 17 ساله بودم به خاطر تجاوز به یک پسر نوجوان دستگیر شدم که به خاطر اعتیاد به شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفتم و شلاق Whip خوردم.

 

از چند سالگی مواد مخدر Drugs شیشه مصرف می‌کنی؟

16 ساله بودم که ترک تحصیل کردم و به خاطر دوستانی که پیدا کرده بودم به صورت تفریحی شروع به کشیدن شیشه کردم و هیچوقت فکر نمی‌کردم به آن اعتیاد پیدا کنم و پس از مصرف مواد کنترلم را از دست می دادم و اینکار غیر ارادی رابا پسر نوجوان انجام دادم.

 

پس از دستگیری مواد را ترک کردی؟

به گزارش تالاب ازآن زمان به بعد مواد را ترک کردم و کنترلم دست خودم بودو می توانستم دیگر به کسی آسیب نرسانم تا این که سال گذشته دوباره دریک میهمانی شبانه به پیشنهاد دوستانم مواد مصرف کردم.

 

این همه ی سختی برای ترک مواد تحمل کردی چرا دوباره شروع به مصرف مواد کردی؟

خانه دوستم بودم که پیشنهاد داد تا دوباره به صورت تفریحی مصرف کنم و فکر میکردم می‌توانم مصرف مواد را بازرسی کنم اما مصرف مواد را شروع کردم و دوباره به 10 سال قبل خودم بازگشتم.

 

هم اکنون به چه جرمی دستگیر شدي؟

تجاوز به 6 پسر بچه مدرسه اي.

 

چه مدت است که این اقدام شوم را انجام می دهي؟

از بهمن ماه سال گذشته بود که پس از هر بار مصرف مواد برای اجرای نقشه ام به خیابان می زدم و به سراغ پسر بچه ها می رفتم.

 

چطور آن ها رابه خلوتگاهت می کشاندی؟

سوار بر موتور به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم و به همه ی آن ها گفتم که قصد دارم یک گلدان رابه خانه ببرم و نیاز به کمک دارم بهمین خاطر انها را سوار بر موتور کرده و به کانال آبی که در منطقه اردیبهشت می بردم.

 

از هر شخصی کمک می‌خواستی با تو همکاری می‌کرد؟

نه، خیلی از آن ها سوار بر موتور نمی شدند حتی بعضی ها هم که سوار میشدند وقتی به محل اجرای نقشه ام می رسیدند به حرفهایم شک کرده و پا به فرار Escape می گذاشتند.

 

پس کشاندن طعمه هایت آن ها رابه زور و تهدید هدف نیت شوم قرار می دادی؟

نه، وقتی وارد کانال آب می شدیم ادعا می‌کردم که ماجرای گلدان دروغ بوده و شنیدم که برادرم با شما درگیر شده که آن ها میگفتند نه، من در ادامه ادعا می‌کردم که برادرم به کمر و پاهای پسر نوجوانی که درگیر شده بود ضربه زده و از او میخواستم برای این که دراین دعوا حضور نداشته لباس هایش را در بیاورد که انها هم برای راست بودن حرفهایشان، لباس شان را در می آوردند.

 

تجاوز رابه زور انجام می دادی؟

بله، از آنجا به بعد دیگر با تهدید و زوم نقشه ام رابه اجرا می رساندم.

 

فکر نمی کردي دستگیر شوی؟

پس از اقدام سیاه، ابتدا خودم را توجیح میکردم که به کسی آسیبی نرساندم و اتفاقی نیفتاده اما وقتی به حالت عادی برمی گشتم تازه می فهمیدم چه کار غیر جبرانی انجام دادم و میدانستم که دستگیر میشوم چون به آن محل که می رفتم پلاک موتورم را برداشته بودند.

 

چرا پس از این که متوجه کار خودت شدي دوباره دست به اقدام شیطانی می زدی؟

برای این که روی کارهای سرپوش بگذارم دوباره مواد می کشیدم باز از حالت عادی خارج می‌شدم و دوباره به سراغ طعمه دیگری می رفتم.

 

می دانستي دستگیر شوی چه حکمی در انتظارت است؟

زمانی که مواد مصرف می‌کردم میگفتم که کار بدی نکردم و حکم سنگینی ندارد و اگر به سراغ زنان می رفتم حکم سنگین تری دارد اما وقتی به حال خودم باز می گشتم می فهمیدم بزرگ ترین جرم Crime را انجام داد و حالا که دستگیر شدم فهمیدم من بجز این که به بچه آسیب می‌رسانم به روح او که مثل خودم انسان است آسیب رساندم ، خودم نیز هدف تجاوز قرار گرفتم و شاید آن ماجراها امروز در رفتار من نقش داشته است.

 

خودت مورد تجاوز قرار گرفتی؟

بله، در دوران نوجوانی نیز 7 بار به من تجاوز شد اما من خانواده اي نداشتم که به انها حرفی بزنم و شاید این اتفاقات به خاطر این بوده که همیشه ذهنم درگیر آن ماجراها بوده و رنجش داشتم و میخواستم انتقام بگیرم.

 

خانواده اي نداری؟

پدرم راننده خودروی سنگین بودو طبق معمول 6 ماه تا یک سال پدرم را نمیدیدم و مادرم در خانه مردم کارگری می‌کرد و برادرم نیز دنبال کار خودش بود.

 

اگر دستگیر نمی شدي به خاطر اعتیادت این تجاوزها را ادامه می دادی؟

احتمالا همین بود چون من برای سرکوب کردن و سرپوش گذاشتن روی گذشته ام و اتفاقاتیکه برایم افتاده مواد مصرف می‌کردم که بعد از هربار مصرف به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم.

 

تصمیم نگرفتی خودت را تسلیم پلیس کنی؟

قصد داشتم پیش پلیس بروم و به گناهانی که کردم اعتراف کنم اما می ترسیدم.

 

چه حرفی برای هم سن و سالهایت داری؟

به سراغ مواد مخدر نروند چون من بواسطه این مواد کارهای کثیفی کردم و به حرفها و نصحیت هاي بزرگ ترها گوش کنند چون من گوش نکردم و زندگی ام به این جا کشید.

 

به خانواده ها چه توصیه اي داری؟

بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه و بازگشت از مدرسه تنها نگذارند و به آن ها تاکید کنند که هیچ فرد غریبه اي اعتماد و کمک نکنند.

 

بنا به این گزارش تالاب، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران با تقاقضای انتشار بدون پوشش متهم خواست تا کسانیکه فرزندانشان در دام این جوان شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

 

منبع: رکنا

جدیدترین مطالب سایت